دانلود Bloatware Remover [Root] 1.0.0.0 – حذف برنامه های کاربر و سیستم در اندروید

دانلود Bloatware Remover [Root] 1.0.0.0 - حذف برنامه های کاربر و سیستم در اندروید

 

دانلود Bloatware Remover برای اندروید

| حذف برنامه های کاربر و سیستم در اندروید |

 

Bloatware Remover [Root] 1.0.0.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند، در زمینه حذف آسان و دسته جمعی نرم افزارهای کاربر و سیستمی در گوشی های سامسونگ، موتورولا و یا سونی است. همانطور که می دانید، سیستم عامل اندروید عرضه شده از سوی گوگل، همزمان با عرضه با دستگاه های ساخت کمپانی هایی نظیر سامسونگ، سونی، هوآوی و … با تغییراتی از سوی این کمپانی ها همراه است. به عنوان مثال هریک از این شرکت های اپلیکیشن های اختصاصی خود را همراه با دستگاه عرضه می کنند، اما گاهی اوقات برخی از این اپلیکیشن های پیش فرض، به اندازه های حجیم و زیاد هستند که از نظر کاربر به اپلیکیشن های اضافی یا بی استفاده اطلاق می شود که چنین اپلیکیشن هایی در اصطلاح Bloatware نامیده می شوند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، شما کاربران عزیز را با نرم افزاری آشنا می کنیم که امکان حذف این دسته از اپلیکیشن های Bloatware را برای شما فراهم می کند. به کمک این نرم افزار شما می توانید اپلیکیشن هایی را که خودتان نصب کرده اید و یا نرم افزارهای سیستمی را به صورت تکی یا دسته جمعی Uninstall کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Bloatware Remover را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bloatware Remover :

– قابلیت حذف دسته جمعی نرم افزارهای کاربر

– امکان حذف دسته جمعی نرم افزارهای سیستمی (نیازمند روت)

– حذف کامل اپلیکیشن بدون بر جای ماندن ردپا (نیازمند روت)

– قابلیت فریز و یا آنفریز کردن اپلیکیشن ها (نیازمند روت)

– نمایش اطلاعات جزئی از هر نرم افزار

– قابلیت حذف کش و دیتای اپلیکیشن های کاربر یا سیستم

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bloatware Remover1 84x150 - دانلود Bloatware Remover [Root] 1.0.0.0 - حذف برنامه های کاربر و سیستم در اندروید Bloatware Remover2 84x150 - دانلود Bloatware Remover [Root] 1.0.0.0 - حذف برنامه های کاربر و سیستم در اندروید Bloatware Remover3 84x150 - دانلود Bloatware Remover [Root] 1.0.0.0 - حذف برنامه های کاربر و سیستم در اندروید Bloatware Remover4 84x150 - دانلود Bloatware Remover [Root] 1.0.0.0 - حذف برنامه های کاربر و سیستم در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR