دانلود بازی Tofu Monster Attack 24.0.25 – حمله هیولای توفو برای اندروید

دانلود بازی Tofu Monster Attack 24.0.25 - حمله هیولای توفو برای اندروید

 

دانلود بازی Tofu Monster Attack برای اندروید

| بازی حمله هیولای توفو برای اندروید |

 

Tofu Monster Attack 24.0.25 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی های استراتژیک با حال و هوای بازی های گیاهان علیه زامبی ها می باشد که به تازگی از سوی استودیوی بازی سازی Tirta Jaya Games عرضه گردیده است. هیولای توفو، برای حمله به شهر شما اقدام کرده است، جمعیت عظیمی از هیولاهای گرسنه، به شهر حمله ور شده و قصد غارت آن را دارند. اگر دست روی دست بگذارید، هیولاها به شهر وارد شده و تمامی ذخایر غذایی انسان را از بین می برند، اکنون وقت آن است که مهارت های خود را متوقف کردن آنان به کار بگیرید.

در این بازی شما موضف هستید در برابر حملات هیولاها ایستادگی کرده و و با آماده سازی گیاهان جهش یافته، جلوی حملات آنان را بگیرید. توجه داشته باشید که هریک از گیاهان، دارای ویژگی هایی منحصر به فرد هستند، از این رو شما می توانید با استفاده مفید از استراتژی دفاعی خود، از هریک از آنان به بهترین شکل ممکن برای ایستادگی در بربر هیولاها بهره ببرید. هم اکنون می توانید بازی Tofu Monster Attack را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tofu Monster Attack1 150x84 - دانلود بازی Tofu Monster Attack 24.0.25 - حمله هیولای توفو برای اندروید Tofu Monster Attack2 150x84 - دانلود بازی Tofu Monster Attack 24.0.25 - حمله هیولای توفو برای اندروید Tofu Monster Attack3 150x84 - دانلود بازی Tofu Monster Attack 24.0.25 - حمله هیولای توفو برای اندروید Tofu Monster Attack4 150x84 - دانلود بازی Tofu Monster Attack 24.0.25 - حمله هیولای توفو برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR