دانلود Z Camera VIP 2.50 – دوربین حرفه ای برای اندروید

دانلود Z Camera VIP 2.42 - دوربین حرفه ای برای اندروید

 

دانلود Z Camera VIP برای اندروید

| نرم افزار دوربین حرفه ای برای اندروید |

 

Z Camera VIP 2.50 نام یک اپلیکیشن جایگزین، برای دوربین گوشی شماست. اگر شما هم از علاقمندان به دنیای عکاسی و ویرایش تصویر هستید، احتمالاً تا پیش از این با گوشی اندرویدی خود تصاویر را ثبت کرده و با اپلیکیشن های ویرایش عکس و اعمال فیلتر، تغییرات دلخواه خود را بر روی آنان اعمال می کرده اید. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود، شما کاربران عزیز را با اپلیکیشن کاربردی و محبوبی آشنا می کنیم که تمامی این کارها را برایتان در حین ثبت تصاویر و یا ضبط فیلم انجام می دهد ! این اپلیکیشن فوق العاده قدرتمند با تعداد نصب بیش از 50 میلیون مرتبه از سوی کاربران در مارکت اندروید، توانسته امتیاز 4.3 را به خود اختصاص دهد تا از دسته برترین اپلیکیشن های عکاسی و دوربین جای بگیرد.

فیلترهای زنده این نرم افزار، در حین ثبت تصاویر بر روی دوربین شما اعمال می شود و در واقع شما تصاویر را همزمان با اعمال فیلترها ثبت خواهید کرد. رابط کاربری این نرم افزار کاملاً مشابه با دوربین طراحی شده و می تواند به جایگزینی مناسب برای اپلیکیشن پیش فرض دوربین شما تبدیل شود، سرعت این نرم افزار به قدری بالاست که تنها با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش می توانید تمامی لحظات را در زمانی کوتاه به ثبت برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار Z Camera VIP را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Z Camera :

– اعمال فیلترهای زیبا و پیش نمایش پیش از ثبت تصویر

– دارا بودن مجموعه فیلترهای بی نظیر و محبوب در میان عکاس ها

– دارا بودن ویرایشگر حرفه ای تصاویر و اعمال اموجی های زیبا روی عکس ها

– امکان ثبت سریع تصاویر پشت سر هم

– اینترفیس بسیار ساده

– دارا بودن عکاسی HDR جهت عکس برداری در محیط هایی با نور کم

– زیباسازی چهره ها به صورت خودکار

– دارا بودن گالری مخفی

– دارا بودن امکان اعمال Blur قسمت هایی از عکس ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Z Camera1 84x150 - دانلود Z Camera VIP 2.50 - دوربین حرفه ای برای اندروید Z Camera2 84x150 - دانلود Z Camera VIP 2.50 - دوربین حرفه ای برای اندروید Z Camera3 84x150 - دانلود Z Camera VIP 2.50 - دوربین حرفه ای برای اندروید Z Camera4 84x150 - دانلود Z Camera VIP 2.50 - دوربین حرفه ای برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR