دانلود Windows Player 3.5.1.0 + Portable – پلیر رایگان فایل های صوتی و تصویری

دانلود Windows Player 3.5.1.0 + Portable - پلیر رایگان فایل های صوتی و تصویری

 

دانلود Windows Player

| پلیر رایگان فایل های صوتی و تصویری |

 

Windows Player 3.5.1.0 + Portable نام یک نرم افزار رایگان و کم حجم، به منظور پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری است. همانطور که می دانید، از اولین نسخه های سیستم عامل ویندوز تا کنون، نرم افزار ویندوز مدیا پلیر یار همیشگی شما در پخش انواع فایل های صوتی و تصویری بوده است. بسیاری از کاربران همواره استفاده از این نرم افزار را به سایر پلیرهای حجیم و سنگین ترجیح می دهند و با نصب یک مجموعه کدک، قابلیت های آن را همواره به روز نگه می دارند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک جایگزین قدرتمند برای ویندوز مدیا پلیر در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

Windows Player به شما این امکان را می دهد که انواع فرمت های شناخته شده ی صوتی و تصویری را بدون نیاز به نب کدک پخش کنید. این نرم افزار قادر است انواع دیسک های Blu-ray/DVD/CD را با قابلیت پشتیبانی کامل از انواع فرمت های صوتی، تصویری و گرافیکی برایتان پخش نماید. این نرم افزار ساده همچنین با دارا بودن حجم بسیار پایین و مصرف بهینه از منابع سخت افزاری، از نمایش زیرنویس فیلم ها نیز پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Windows Player را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Windows Player :

– قابلیت پخش فایل های صوتی، ویدیویی و گرافیکی با بالاترین کیفیت ممکن

– حجم بسیار پایین در برابر قابلیت های بسیار فراوان

– امکان پخش انواع فرمت ها بدون نیاز به نصب کدک

– عدم نیاز به کرک و فعال سازی، کاملا رایگان

– رابط کاربری زیبا و کاربرپسند

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 + 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR