دانلود Devart dotConnect for MySQL 8.12.1307 Professional – مدیریت پایگاه داده

دانلود Devart dotConnect for MySQL 8.12.1307 Professional - مدیریت پایگاه داده

 

دانلود Devart dotConnect for MySQL Pro

| نرم افزار مدیریت پایگاه داده |

 

Devart dotConnect for MySQL 8.12.1307 Professional نام یک محیط بسیار قدرتمند، به منظور مدیریت پایگاه داده های MySQL است. این برنامه در واقع، یک IDE قدرتمند به منظور مدیریت پایگاه داده های MySQL، مدیریت، توسعه، تهیه گزارش و آنالیز داده ها است. این نرم افزار به توسعه دهندگان SQL، این امکان را می دهد که تغییرات پیچیده خود را بر روی پایگاه های داده اعمال کنند و به کارهای این چنینی خود در قالب محیطی بسیار حرفه ای، سرعت بخشند.

محیط کاربری نرم افزار Devart dotConnect for MySQL، ضمن شباهت به مای اس کیو ال ورکبنچ، کاربر را قادر می سازد ضمن صرفه جوئی در زمان، داده ها را در میان انواع سرورها همگام سازی نمایند. همچنین امکان اجرا کردن کوئری های ویژوال و امکان وارد و صادر کردن بیش از 10 فرمت مختلف از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به شمار می روند. علاوه بر این، نرم افزار مذکور شما را قادر می‌سازد تا بتوانید به انواع پایگاه‌های داده Oracle, MySQL, PostgreSQL, SQLite, DB2, SQL Server متصل شده و دیتای موجود در آن‌ها را مدیریت نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Devart dbForge Studio for SQL Server Enterprise را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Devart dotConnect for MySQL Professional :

– دارا بودن دستیار کدنویسی هوشمند با قابلیت تکمیل خودکار کدها و ناوبری آسان در میان آنان

– مدیریت آسان ایندکس ها در جداول پایگاه ها

– دارا بودن محیط دیزاینر حرفه ای برای طراحی جداول

– دارا بودن دیاگرام برای دیتابیس ها

– دارا بودن قابلیت عیب یابی کد ها

– امکان همگام سازی پایگاه های داده

– امکان اجرای انواع کوئری های پیچیده

– قابلیت وارد و صادر کردن داده ها

– دارا بودن امکان تغییر در داده های جداول

– امکان گزارش گیری

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Devart dotConnect for MySQL.cover1  300x213 - دانلود Devart dotConnect for MySQL 8.12.1307 Professional - مدیریت پایگاه داده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR