دانلود بازی The Walking Dead A New Frontier Episode 1,2,3,4,5 برای PC

دانلود بازی The Walking Dead A New Frontier Episode 1 & 2 برای PC

 

دانلود بازی The Walking Dead A New Frontier برای کامپیوتر

| بازی مردگان متحرک: قلمرو جدید |

| نسخه CODEX |

| نسخه چهارم بازی اضافه شد… |

 

The Walking Dead A New Frontier Episode 1,2,3,4,5 بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Telltale Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این روزها تب و تاب فیلم ها و بازی های کامپیوتر با حضور مردگان متحرک بسیار داغ است، در ابتدا سینمای هالیوود در سال 2013، جرقه ی بزرگی را از شیوع گسترده ویروس زامبی در سراسر جهان آغاز کرد، فیلم World War Z، مورد توجه بسیاری از منتقدین قرار گرفت و با نقش آفرینی کاراکترهای محبوب و شناخته شده ای همچون برد پیت، به عنوان یکی از موفق ترین فیلم های سری زامبی به شمار می رود. بعد از موفقیت این فیلم، سریال مردگان متحرک از شبکه AMC، مخاطبین بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب کرد، مردگان متحرک یا واکینگ دد، یک مجموعه تلویزیونی بسیار پرطرفدار و از دسته محبوب ترین سریال های حال حاضر جهان است، داستان یک افسر پلیس که بعد زخمی شدن در رویارویی با یک گروه متخلف به بیمارستان منتقل می شود و بعد از به هوش آمدن، متوجه می شود که دنیا به آخر رسیده است !

بازی کامپیوتری جدید The Walking Dead A New Frontier، یک بازی با محوریت داستانی مشابه با این سریال تلویزیونی است که شما را در قسمت های مختلف این بازی، با چشم اندازهای جذابی از داستان آن آشنا می سازد. زمانی که “خانواده” تنها چیزی است که در این دنیای آخرالزمانی برایتان باقی مانده؛ برای محافظت از آن چه کارهایی را حاضر هستید انجام دهید؟ در حالی که دیگر امیدی به نجات دنیا نیست و مردگان متحرک در جای جای شهر در حال قدم زدن و قربانی کردن افراد سالم هستند، آیا زندگی کردن در چنین شرایطی کار آسانی است؟ قطعا اینطور نخواهد بود و خطرات بسیاری شما را تهدید خواهند کرد، اما محور داستانی نسخه جدید بازی واکینگ دد که با نام The Walking Dead A New Frontier عرضه شده اندک تفاوتی با ماجرای این سریال تلویزیونی دارد. در این بازی شما در نقش کاراکتری با نام Javier نقش آفرینی می کنید که در هرج و مرج آخرالزمانی، برای پیدا کردن خانواده اش ماجراجوئی پیچیده ای را در پیش گرفته است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Walking Dead A New Frontier را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Walking Dead A New Frontier1 300x169 - دانلود بازی The Walking Dead A New Frontier Episode 1,2,3,4,5 برای PC The Walking Dead A New Frontier2 300x169 - دانلود بازی The Walking Dead A New Frontier Episode 1,2,3,4,5 برای PC

 

The Walking Dead A New Frontier3 300x169 - دانلود بازی The Walking Dead A New Frontier Episode 1,2,3,4,5 برای PC The Walking Dead A New Frontier4 300x169 - دانلود بازی The Walking Dead A New Frontier Episode 1,2,3,4,5 برای PC

 

The Walking Dead A New Frontier5 300x169 - دانلود بازی The Walking Dead A New Frontier Episode 1,2,3,4,5 برای PC The Walking Dead A New Frontier6 300x169 - دانلود بازی The Walking Dead A New Frontier Episode 1,2,3,4,5 برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64Bit Service Pack 1 or Higher
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia GTS 450+ with 1024MB+ VRAM (Excluding GT)
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB Available Space
Sound Card: Direct X 11 Sound Device

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

توجه : Episode 4 این بازی، دارای قسمت‌های اول، دوم و سوم نیز می باشد.

 

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.61 + 6.35 + 9.79 + 13.3 + 17.1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR