دانلود NTLite Free / Enterprise 2.1.1 Build 7917 – ساخت ویندوزهای سفارشی

دانلود NTLite Free 1.2.0 build 4660 - ساخت ویندوزهای سفارشی

 

دانلود NTLite Free

| نرم افزار ساخت ویندوزهای سفارشی |

 

NTLite Free / Enterprise 2.1.1 Build 7917 نام نرم افزاری است که به شما این قابلیت را می دهد که یک ایمیج جدید از ویندوز فعلی را همراه با درایورها، آپدیت ها و نرم افزارهای موجود بسازید و آن را بر روی دیسک های CD/DVD رایت کنید. همانطور که می دانید، یکی از مهم ترین مشکلات کاربران بعد از تعویض ویندوز، مدت زمان طولانی ای است که می بایست صرف نصب نرم افزارها، درایورها و … کنند. اگر شما نیز می خواهید که یک ویندوز آماده به کار را با تمامی نرم افزارهای از پیش نصب شده داشته باشید، NTLite این امکان را برایتان فراهم می کند.

NTLite به گونه ای مؤثر شما را قادر می سازد تا فرآیند نصب ویندوز را تسریع بخشید و دیگر لازم نباشد تا مدت زمانی اضافی را برای انجام کارهای تکراری صرف کنید. به کمک این نرم افزار شما می توانید یک ایمیج آماده را از سیستم عامل فعلی همراه با تمامی درایورها، نرم افزار ها و … تهیه کرده و از این پس ویندوز خود را به صورت کاملاً شخصی سازی نصب کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار NTLite Free را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار NTLite Free :

– قابلیت حذف کامپوننت های اضافی

– آماده سازی سیستم عامل مبتنی بر سخت افزار شما

– امکان شامل کردن درایورها، نرم افزارها، پک های زبان و …

– نصب خودکار تمامی برنامه ها بدون تغییر

– سازگاری کامل با Windows 7, 8, 8.1, 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10/11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR