دانلود Realtek Ethernet Diagnostic Utility 2.0.5.0 – رفع مشکلات کارت شبکه

دانلود Realtek Ethernet Diagnostic Utility 2.0.2.12 - رفع مشکلات کارت شبکه

 

دانلود Realtek Ethernet Diagnostic Utility

| نرم افزار رفع مشکلات کارت شبکه |

 

Realtek Ethernet Diagnostic Utility 2.0.5.0 نام نرم افزاری است که توسط Realtek به منظور حل مشکلات موجود در کارت های شبکه عرضه گردیده است. کارت شبکه و ارتباط اینترنتی با استفاده از کابل Ethernet، یکی از مرسوم ترین روش های اتصال به اینترنت است. در این روش، روتر اینترنتی که به خط تلفن کاربر متصل است، به کمک کابل Lan یا Ethernet، به سیستم کامپیوتری کاربر متصل شده و بدین ترتیب ارتباط بین کامپیوتر و شبکه اینترنت را فراهم می کند. گاهی این ارتباط اینترنتی در این متد، با مشکلاتی رو به رو می شود که به کمک Realtek Ethernet Diagnostic Utility قابل حل است.

نرم افزاری که برای شما تدارک دیده ایم، برنامه جدید و ساده ای است که به منظور رفع مشکلات اینگونه ارتباط های اینترنتی عرضه شده است. اگر شما نز با مشکلاتی در ارتباط اینترنتی خو دبا کارت شبکه مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم برای رفع آن از نرم افزار مذکور استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Realtek Ethernet Diagnostic Utility را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Realtek Ethernet Diagnostic Utility :

– قابلیت رفع مشکلات کارت های شبکه

– سازگاری با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز

– پشتیبانی از مدل های مختلف کارت های شبکه

– رفع اختلالات شبکه اینترنتی با ارتباط اترنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR