دانلود Phone Tester Premium 2.0.12 – نرم افزار تست قطعات اندروید

دانلود Phone Tester Premium 2.0.12 - نرم افزار تست قطعات اندروید

 

دانلود Phone Tester Premium برای اندروید

| نرم افزار تست قطعات اندروید |

 

Phone Tester Premium 2.0.12 نام نرم افزاری به منظور نمایش اطلاعاتی جامع و دقیق، از مشخصات سخت افزاری گوشی ها و تبلت های اندرویدی شماست. اگر شما هم به تازگی یک گوشی اندرویدی جدید خریداری کرده اید و دوست دارید مشخصات دقیق سخت افزاری آن را در یک محل به طور جامع مطالعه کنید، ما به شما Phone Tester را پیشنهاد می کنیم. برای مقایسه چندین دستگاه اندرویدی با همدیگر، تنها کافیست Phone Tester را بر روی آنان نصب کرده و جزئیات مختلف هریک از آنان را باهمدیگر مقایسه کنید.

نرم افزار مذکور به شما این امکان را می دهد که اطلاعات دقیق را از ویژگی های سخت افزاری، کامپوننت ها، سنسورها و … به دست آورید. علاوه بر این ها، شما به کمک این برنامه می توانید مطمئن شوید که تمامی قسمت های دستگاه شما به خوبی کار کرده و فاقد هرگونه ایراد یا مشکل هستند. هم اکنون می توانید نرم افزار Phone Tester Premium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Phone Tester Premium :

– امکان تشخیص سنسورهای پشتیبانی شده توسط دستگاه اندرویدی از جمله : شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، حسگر مجاورت، حسگر فشار

– نمایش مشخصات ارتباط اینترنتی از جمله IP آدرس، Gateway و مشخصات DHCP

– نمایش جزئیات دقیق از اطلاعات مرتبط با اپراتور، سیم کارت، وضع آنتن دهی

– بررسی دقیق سخت افزار GPS و معیارهایی از جمله ماهواره، عرض جغرافیایی، طول جغرافیایی، ارتفاع، سرعت

– نمایش اطلاعاتی دقیق از دوربین گوشی یا تبلت اندرویدی و نمایش پارامترهایی از جمله وضوح، فاصله کانونی، حالت فوکوس، اندازه سنسور

– نمایش وضعیت باطری، مقدار شارژ، ظرفیت، دما، وضع سلامتی

– امکان بررسی مولتی تاچ

– نمایش اطلاعات دقیق از سخت افزار دستگاه از جمله پردازنده، رم، کرنل و …

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Phone Tester1 90x150 - دانلود Phone Tester Premium 2.0.12 - نرم افزار تست قطعات اندروید Phone Tester2 90x150 - دانلود Phone Tester Premium 2.0.12 - نرم افزار تست قطعات اندروید Phone Tester3 90x150 - دانلود Phone Tester Premium 2.0.12 - نرم افزار تست قطعات اندروید Phone Tester4 90x150 - دانلود Phone Tester Premium 2.0.12 - نرم افزار تست قطعات اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR