دانلود بازی کم حجم Chicken Invaders 5 Christmas Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Chicken Invaders 5 Christmas Edition برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Chicken Invaders 5 Christmas Edition برای کامپیوتر

| بازی مرغ های مهاجم 5: نسخه کریسمس |

| نسخه کریسمس 2017 |

| مرغ های مهاجم: نسخه نیمه تاریک (جنگ ستارگان) اضافه شد… |

 

Chicken Invaders 5 Christmas Edition نسخه جدید بازی کم حجم مرغ های مهاجم نسخه کریسمس در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط InterAction studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. مرغ های مهاجم را به خاطر دارید؟ شاید بسیاری از بازدیدکنندگان فعلی، با این عنوان فوق العاده ناآشنا باشند ! اما بد نیست به یاد بیاوریم در دورانی از بازی های کامپیوتری که هنوز عناوین بسیار قدرتمندی همچون فوتبال های PES و FIFA و یا سری محبوب کال آف دیوتی نبودند، این بازی های کم حجم بودند که طرفداران خاصی را در کامپیوتر به خود متوجه ساخته بودند ! مرغ های مهاجم، یک بازی کم حجم با گرافیک جذاب و دیدنی است که به تازگی جدیدترین نسخه آن، متناسب با کریسمس 2017 برای شما کاربران عزیز و دوست داران سری مرغ های مهاجم تقدیم می گردد. همانند همیشه، شما در قالب یک هواپیمای جنگی نقش آفرینی می کنید که در کهکشان در حال حرکت هستید و ناگهان با مرغ های مهاجم و عصبانی رو به رو می شوید که قصد نابودی شما را دارند.

بازی در بعدظهر روز قبل از کریسمس آغاز می شود. همچنان که به شب نزدیک می شویم، مردم همه در انتظار فردایی جدید و آغاز سال میلادی جدید هستند. اما در این میان سر و کله ی مرغ های مهاجم پیدا شده و تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا این طلوع اتفاق نیوفتد. هیچ هدیه ای در کار نخواهد بود و دیگر خبری از جشن صبح کریسمس سرد و برفی وجود نخواهد داشت. به نظر می رسد که این بار نیز وظیفه شماست که یک بار دیگر کریسمس را نجات داده و مرغ های مهاجم را از بین ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Chicken Invaders 5 Christmas Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Chicken Invaders 5 Christmas Edition1 300x180 - دانلود بازی کم حجم Chicken Invaders 5 Christmas Edition برای کامپیوتر Chicken Invaders 5 Christmas Edition2 300x180 - دانلود بازی کم حجم Chicken Invaders 5 Christmas Edition برای کامپیوتر

 

Chicken Invaders 5 Christmas Edition3 300x180 - دانلود بازی کم حجم Chicken Invaders 5 Christmas Edition برای کامپیوتر Chicken Invaders 5 Christmas Edition4 300x180 - دانلود بازی کم حجم Chicken Invaders 5 Christmas Edition برای کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP/Vista/7/8/8.1/10
Memory: 512 MB RAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 220 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 42 + 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR