دانلود Antivirus 2017 Premium 1.0 – آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید

دانلود Antivirus 2017 Premium 1.0 - آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید

 

دانلود Antivirus 2017 Premium برای اندروید

| نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید |

 

Antivirus 2017 Premium 1.0 نام یک نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند و جدید، با یک دیتابیس کامل و وسیع از انواع ویروس ها، تروجان ها، ابزارهای مخرب و … است که بدون نیاز به ارتباط اینترنتی ، قادر است جدیدترین تهدیدات و حملات سیستم عامل اندروید را شناسایی و نسبت به حذف آنان اقدام نماید. این نرم افزار می تواند اپلیکیشن های نصب شده در گوشی یا تبلت اندرویدی شما را بدون نیاز به ارتباط اینترنتی اسکن کرده و شما را از وجود ابزارهای مخرب در آن مطلع سازد، همچنین اگر ویروس یا تروجانی را در حافظه داخلی یا مموری کارت خود داشته باشید، Antivirus 2017 Premium قادر است به صورت آفلاین آنان را تشخیص دهد.

هربار که شما اپلیکیشن جدیدی را در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید، Antivirus 2017 Premium آن را برای کشف ویروس، تروجان و یا انواع ابزارهای مخرب دیگر اسکن می کند. این نرم افزار با دارا بودن یک موتور اسکن بسیار قدرتمند، تمامی اپلیکیشن های نصب شده را اسکن و با یک انتخاب نسبت به حذف ویروس ها و ابزارهای مخرب اقدام می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Antivirus 2017 Premium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Antivirus 2017 Premium :

– سادگی در استفاده و امکان اسکن کامل دستگاه با یک تاچ

– سازگاری با انواع دستگاه های اندرویدی

– کارکرد کاملاً آفلاین و عدم نیاز به اینترنت

– موتور اسکن سریع و بسیار قدرتمند

– استفاده بهینه از منابع سخت افزاری

– امکان اسکن کامل حافظه داخلی و مموری کارت

– امکان شناسایی جدیدترین ویروس ها، تروجان ها و ابزارهای مخرب

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Antivirus 2017 Premium1 84x150 - دانلود Antivirus 2017 Premium 1.0 - آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید Antivirus 2017 Premium2 84x150 - دانلود Antivirus 2017 Premium 1.0 - آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید Antivirus 2017 Premium3 84x150 - دانلود Antivirus 2017 Premium 1.0 - آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید Antivirus 2017 Premium4 84x150 - دانلود Antivirus 2017 Premium 1.0 - آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4.93 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR