دانلود بازی Space Rangers HD A War Apart برای PC

دانلود بازی Space Rangers HD A War Apart برای PC

 

دانلود بازی Space Rangers HD A War Apart برای کامپیوتر

| بازی جنگنده های فضایی |

| نسخه RELOADED |

 

Space Rangers HD A War Apart بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط 1C-SoftClub ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Space Rangers HD A War Apart یک نسخه جدید را برای طرفداران بازی Space Rangers HD به ارمغان می آورد، مهم ترین تغییر و بهینه سازی مهمی که در این نسخه از بازی اعمال شده، اختصاص دادن یک سناریوی جدید برای دزدان و غارتگران فضایی است که همچون دزدان دریایی عمل کرده و تهدیدی بزرگ برای کل کهکشان به حساب می آیند. در حالی که Coalition تمام منابع خود را برای مبارزه با Dominatorهایی که قصد نابودی کل حیات را دارند به کار گرفته، دزدان و غارتگران فضایی سعی بر آن دارند تا ضمن اتحاد و رهبری یک فرد ناشناخته، به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

بر این اساس، اکنون آنان حملات غافل گیرانه ی خود را آغاز و سعی بر آن دارند تا در شرایط تضعیف کهکشان، قدرت را به دست خود بگیرند. شما با نقش آفرینی در این بازی کامپیوتری، هم می توانید در قالب Dominatorها و هم دزدان فضایی ایفای نقش کرده و از پایین ترین سطح شروع کرده و تا درجات بالاتر خود را ارتقا دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Space Rangers HD A War Apart را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Space Rangers HD A War Apart1 300x169 - دانلود بازی Space Rangers HD A War Apart برای PC Space Rangers HD A War Apart2 300x169 - دانلود بازی Space Rangers HD A War Apart برای PC

 

Space Rangers HD A War Apart3 300x169 - دانلود بازی Space Rangers HD A War Apart برای PC Space Rangers HD A War Apart4 300x169 - دانلود بازی Space Rangers HD A War Apart برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS:Windows XP SP3
Processor:Intel Pentium 4 2.5 GHz / AMD Athlon XP 3200+ (2200 MHz)
Memory:1 GB RAM
Graphics:GeForce 7800 GT 512 Mb / Radeon 1800 Pro 512 Mb or Similar
DirectX®:9.0c
Hard Drive:2 GB HD Space

سیستم پیشنهادی :

    OS:Windows XP SP3 / Windows 7 / Windows 8
Processor:Intel Core 2 Duo E6600 2.4 GHz / AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.4 GHz
Memory:2 GB RAM
Graphics:GeForce 8600 GT 512 Mb / Radeon X3550 Pro 512 Mb
DirectX®:9.0c
Hard Drive:3 GB HD Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.42 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR