دانلود سرآشپز پاپیون 3.1.1 – شبکه اجتماعی ایرانی مخصوص علاقمندان به آشپزی برای اندروید

دانلود سرآشپز پاپیون - شبکه اجتماعی ایرانی مخصوص علاقمندان به آشپزی برای اندروید

 

دانلود سرآشپز پاپیون برای اندروید

| شبکه اجتماعی ایرانی مخصوص علاقمندان به آشپزی برای اندروید |

 

سرآشپز پاپیون 3.1.1 نام یک نرم افزار شبکه اجتماعی جدید، ساخته شده توسط برنامه نویسان داخلی، مخصوص دوست داران هنر آشپزی است ! در آشپزی با سرآشپز پاپیون، شما به دستور پخت بیش از 2500 غذای ایرانی و غیر ایرانی دسترسی کامل دارید، در حالی که ویژگی های این نرم افزار تنها محدود به این نیست ! سرآشپز پاپیون را بدون شک می توان برترین اپلیکیشن ایرانی در سبک نرم افزارهای آموزش آشپزی به شمار آورد که با طراحی مدرن و متریال خود، محیطی بسیار جذاب را مخصوص علاقمندان به حرفه و هنر آشپزی فراهم آورده است. بسیاری از دوست داران و علاقمندان به آشپزی، آن را بیشتر یک هنر می دانند تا حرفه، دیگر این امر محدود به پخت و پز ساده و ریختن مواد غذایی به درون قابلمه و پختن آن نیست، امروزه باید برای پخت یک غذای لذیذ و محبوب علم کافی داشته باشید، سازندگان اپلیکیشن سرآشپز پاپیون، سعی بر آن داشته اند تا ضمن افزایش مهارت های آشپزی کاربران، محلی دوست داشتنی و صمیمانه را برای علاقمندان به این هنر فراهم کرده تا آنان به آسانی بتوانند خودشان دستور پخت غذاهای جدید را همراه با تصاویر آن به اشتراک گذاشته و با هم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

امروزه دیگر شبکه های اجتماعی، محدود به شبکه هایی نظیر تلگرام و یا فضاهای به اشتراک گذاری تصاویر روزمره همچون اینستاگرام نیستند، به سادگی می توانید با یک جستجوی سریع، شبکه های اجتماعی مخصوصی را ویژه حرفه ها و هنرهای مورد علاقه تان پیدا کنید. اپلیکیشن شبکه اجتماعی سرآشپز پاپیون، به شما این امکان را می دهد که به دستور پخت تعداد بسیاری از غذاهای ایرانی و خارجی دسترسی داشته و به پخت و پز آن بپردازید. اگر در انتخاب غذای مورد نظرتان مردد هستید، نگران نباشید ! کافیست مواد اولیه ای که در خانه دارید را در این نرم افزار وارد کنید و فهرست غذاهای پیشنهادی سرآشپز پاپیون را مشاهده کنید. این نرم افزار با دارا بودن یک محاسبه گر پیشرفته، به شما این امکان را می دهد که مواد اولیه پخت و پز هر غذای آموزش داده شده را، متناسب با تعداد دلخواه خودتان مشاهده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار سرآشپز پاپیون را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار سرآشپز پاپیون :

– دارا بودن طراحی استاندارد و پیشرفته محیط نرم افزار

– حجم بسیار کم و دریافت جدیدترین اطلاعات از سرورهای پرسرعت نرم افزار

– امکان ساخت حساب کاربری

– قابلیت دنبال کردن دوستان و سایر افراد و علاقمندان به هنر آشپزی

– امکان دسترسی به دستور پخت هزاران غذای ایرانی و خارجی

– قابلیت مشاهده مواد اولیه، دستور پخت به همراه تصاویر

– امکان به اشتراک گذاری دستور پخت غذاهای دلخواه همراه با تصویر

– دارا بودن محاسبه گر پیشرفته برای مواد اولیه به اندازه تعداد افراد مورد نظر شما

– نمایش جدیدترین غذاهای اضافه شده

– نمایش محبوب ترین ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Papillon Chef1 88x150 - دانلود سرآشپز پاپیون 3.1.1 - شبکه اجتماعی ایرانی مخصوص علاقمندان به آشپزی برای اندروید Papillon Chef2 88x150 - دانلود سرآشپز پاپیون 3.1.1 - شبکه اجتماعی ایرانی مخصوص علاقمندان به آشپزی برای اندروید Papillon Chef3 88x150 - دانلود سرآشپز پاپیون 3.1.1 - شبکه اجتماعی ایرانی مخصوص علاقمندان به آشپزی برای اندروید Papillon Chef4 88x150 - دانلود سرآشپز پاپیون 3.1.1 - شبکه اجتماعی ایرانی مخصوص علاقمندان به آشپزی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR