دانلود DiskTrix UltimateDefrag 6.0.94.0 – نرم افزار دیفرگ هارد دیسک

دانلود DiskTrix UltimateDefrag 6.0.94.0 - نرم افزار دیفرگ هارد دیسک

 

دانلود DiskTrix UltimateDefrag

| نرم افزار دیفرگ هارد دیسک |

 

DiskTrix UltimateDefrag 6.0.94.0 نام یک نرم افزار جدید و حرفه ای، در زمینه دیفرگ کردن هارد دیسک سیستم های کامپیوتری است. امروزه نرم افزارهای متعدد و بسیاری برای افزایش سرعت سیستم های کامپیوتری عرضه شده و احتمالاً با نحوه کارکرد تعدادی از آنان آشنایی دارید. یکی از راهکارهای ساده ای که چندین سال است حتی ابزارهای رسمی آن نیز از زمان ویندوز XP در سیستم عامل ویندوز تعبیه شده بود، عمل دیفرگ نام دارد. بسیاری از شما با این فرآنید آشنایی دارید، اما بد نیست از کارکرد واقعی این عمل اطلاعات بیشتری را کسب کنیم. به طور روزانه ممکن است فایل های جدید بسیاری را در هارد دیسک بریزیم، همچنین ممکن است دسته ای از اطلاعات را حذف و یا منتقل کنیم. این اعمال به مرور زمان موجب ایجاد شدن فضاهای خالی، بین دو فضای غیرخالی می شود که سرعت دسترسی به داده ها را به طور چشم گیری کاهش می دهد.

در واقع با توجه به الگوریتم پیش فرض هارد دیسک ها برای خواندن و نوشتن اطلاعات، در بسیاری از مواقع داده های شما در کلاسترهای غیر مجاور از هم ذخیره می گردند و دسترسی به این کلاسترها به دلیل وجود این فضاهای خالی، با کاهش سرعت رو به رو خواهد شد. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی نرم افزاری جدید، قصد داریم شما را با یکی از بهترین برنامه های دیفرگ هارد دیسک آشنا کنیم. DiskTrix UltimateDefrag ابزاری بسیار مناسب به منظور عمل دیفرگ امن و سالم انواع HDD ها و عیب یابی و رفع ایرادات SSD های شماست. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DiskTrix UltimateDefrag را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DiskTrix UltimateDefrag :

– کدنویسی بهینه نرم افزار و کمترین استفاده از منابع سخت افزاری

– آنالیز بسیار سریع و انجام دیفرگ در زمانی کوتاه

– بهینه سازی متدهای قدیمی دیفرگ و ارائه روش های جدیدتر

– سازگاری کامل با حافظه های SSD

– رابط کاربری زیبا و یوزر فرندلی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– وارد فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) شده و باتوجه به نوع ویندوزتان محتویات یکی از فولدر های x86 (برای ویندوز های 32 بیتی) یا x64 (برای ویندوز های 64 بیتی) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR