راهکارهای کسب درآمد اینتن در طراحی سایت دانلود سنتر

راهکارهای کسب درآمد اینتن در طراحی سایت دانلود سنتر

طراحی سایت فروش آنلاین محصولات ، ارائه خدمات خاص در قبال دریافت هزینه از جمله موضوعاتی است که می تواند یک ابزار بسیار کاربردی برای کسب در آمد از بازدید های وب سایت های دانلود سنتر بشمار رود . اگر به سایت های ارائه کننده دانلود نرم افزار و … توجه داشته باشید تنها راه درآمد این سایت ها ا

 

ز تبلیغات بنری و … می باشد . اما هیچگاه این سایت ها به دنبال راه اندازی یک ابزار برای کسب درآمد از بازدید های موجود در وب سایتشان نیستند .

راهکارهای کسب درآمد اینتن در طراحی سایت دانلود سنتر

در این مقاله می خواهیم راهکار هایی مفید گروه طراحی سایت اینتن برای کسب در آمد از طریق ارائه خدمات به بازدید کنندگان سایت های دانلود سنتر بپردازیم .

 

 

راهکار شماره 1 جهت کسب درآمد از طریق طراحی سایت فروشگاهی

اولین گام جهت کسب درآمد از بازدید کنندگان سایت های دانلود سنتر ، راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است . شما با طراحی سایت فروشگاهی می توانید محصولات موجود در وب سایتتان را به کاربران بازدید کننده از وب سایتتان بفروشید . از دیگر موضوعاتی که در طراحی سایت فروشگاهی می تواند برای شما مفید واقع گردد . راه اندازی یک سایت فروشگاهی برای فروش یک محصول تخصصی است . در این حالت شما می توانید  یک برند فروشگاه اینترنتی را در بین کاربران میلیونی خود مطرح نمایید.

 

image003 - راهکارهای کسب درآمد اینتن در طراحی سایت دانلود سنتر

 

راهکار شماره 2 راه اندازی یک سایت اطلاع رسانی و تبلیغاتی

راهکار دیگر برای کسب در آمد از کاربران ورودی وب سایت شما راه اندازی یک وب سایت نیازمندی ها یا اطلاع رسانی می باشد  . از نمونه سایت های اطلاع رسانی می توان به طراحی وب سایت های خبری ، طراحی سایت های گردشگری ، طراحی سایت تفریحی و … اشاره کرد . طراحی سایت با موضوعات اشاره شده می تواند یک سایت پر بازدید دیگر را در کنار سایت اصلی شما ایجاد نماید .

راهکار شماره دو در بلند مدت شما را به یک برند در حوزه های مطرح شده تبدیل می نماید . و شما از بازدید کنندگان سایت های اشاره شده می توانید درآمد خود از تبلیغات اینترنتی را افزایش دهید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه طراحی سایت به متد اینتن می توانید به آدرس اینترنتی http://inten.asia  مراجعه نمایید .

 

راهکار شماره 3 استفاده از سایت های فروشگاهی مشارکت در فروش

یکی از راهکار های جالب دیگر برای فروش و کسب در آمد در سایت های خدمات دانلود سنتر ، فروش محصولات سایت های مشارکت در فروش باشید . این موضوع از سالهای گذشته توسط شرکت های بزرگ این حوزه ارائه می گردد . با استفاده از این روش بدون درگیری با بحث فروش و مارکتینگ می توانید محصولات موجود در این سایت های را بفروش رسانده و پورسانت خود را از بحث فروش دریافت نمایید .

راهکار شماره 4 فروش تبلیغات خبری یا رپورتاژ آگهی

از دیگر موضوعاتی که درسایت های پربازدید مطرح میشود فروش تبلیغات خبری یا فروش رپورتاژ آگهی است . شما برای کسب درآمد از وب سایت پربازدیدتان می توانید به فروش خبرآگهی یا رپورتاژ آگهی بپردازید این موضوع می تواند بخشی از هزینه های جاری شما را تامین نماید .

آژانس تبلیغاتی رپورتاژ ادز زیر مجموعه طراحی سایت اینتن می تواند راه کار های مفیدی در حوزه فروش تبلیغات خبری را برای شما عزیزان ارائه نماید .



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR