دانلود Reverse Movie FX PRO – Magic Video 1.4.1.4 Full Unlocked – ساخت ویدیوهای معکوس برای اندروید

دانلود Reverse Movie FX - Magic Video 1.3.9.2 - ساخت ویدیوهای معکوس برای اندروید

 

دانلود Reverse Movie FX PRO – Magic Video برای اندروید

| ساخت ویدیوهای معکوس برای اندروید |

| نسخه آنلاک Full Unlocked |

 

Reverse Movie FX PRO – Magic Video 1.4.1.4 Full Unlocked نام نرم افزاری جدید و بسیار هیجان انگیز، در زمینه ساخت ویدیوهای معکوس در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. احتمالا شما هم تاکنون اینگونه ویدیوها را دیده و از تماشای آنان هیجان زده شده اید، تصور کنید ویدیوی فردی در حال اسکیت بازی، در حال آواز خواندن و یا حتی غذا خوردن را به صورت معکوس تهیه کنید ! فردی که به سمت جلو اسکیت بازی می کند و حرکات نمایشی ر به اجرا می گذارد، به جای آنکه از بالا به زمین بیاید، این عمل را معکوس به اجرا می گذارد، فردی که در حال خوردن غذا با قاشق است، به جای آنکه قاشق را به دهان خود نزدیک کند، آن را از دهان خود به صورت قاشق به قاشق به بشقاب برمیگرداند !

به کمک نرم افزار Reverse Movie FX – Magic Video، شما می توانید هر ایده ای را که به ذهنتان را رسید، به صورت معکوس داشته باشید. تنها کافیست به کمک دوربین گوشی یا تبلت اندرویدی تان، در ابتدا ویدیوی مورد نظر را ذخیره کنید و سپس با وارد کردن آن به محیط نرم افزار، نسخه معکوس آن را بسازید. هم اکنون می توانید نرم افزار Reverse Movie FX – Magic Video را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Reverse Movie FX – Magic Video :

– امکان تبدیل انواع ویدیوها به نسخه های معکوس

– سادگی در عملکرد و آغاز فرایند تبدیل با فشردن یک دکمه

– امکان اضافه کردن صدا

– امکان کار با ویدیوهای اصلی و نسخه معکوس شده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

reverse-movie-fx-magic-video1 reverse-movie-fx-magic-video2 reverse-movie-fx-magic-video3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR