دانلود بازی Sticklings 1.1.0 – استیکلینگ برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Sticklings 1.1.0 - استیکلینگ برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Sticklings برای اندروید

| بازی استیکلینگ برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Sticklings 1.1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک پازلی و سرگرم کننده است که از سوی استودیوی بازی سازی Djinnworks GmbH در مارکت اندروید عرضه گردیده و با تعداد دانلود بیش از 1 میلیون مرتبه، توانسته امتیاز 4.1 را به خود اختصاص دهد. در این بازی اندرویدی ، شما در نقش کنترل و هدایت مجموعه ای از استیکمن ها قرار می گیرید که می بایست آنان را در هر مرحله و مأموریت، به سمت محل هدف هدایت کنید. در واقع بر خلافه سایر بازی های استیکمن که در آن شاهد حرکات نینجا، تیراندازی، فوتبال، والیبال یا … از سوی استیکمن ها بودیم، در اینجا آدمک های شما فقط توانایی راه رفتن و حرکت به سمت هدف را دارند.

هریک از مراحل این بازی، دارای محدودیت زمانی است و این بدان معناست که شما باید در یک زمان مشخص، استیکمن ها را تا رسیدن به هدف مورد نظر هدایت کنید. توانایی هایی که شما برای ایجاد مسیر رسیدن استیکمن ها به مقصد دارید عبارتند از : پرتاب بمب، تخریب، ساخت پل، پله و … که هریک را می بایست در زمان درست خودش به کار ببرید. هم اکنون می توانید بازی Sticklings را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

sticklings1 sticklings2 sticklings3 sticklings4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 37 + 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR