دانلود APK Extractor PRO 2.9.0 – استخراج فایل های APK اندروید

دانلود APK Extractor PRO 2.9.0 - استخراج فایل های APK اندروید

 

دانلود APK Extractor PRO برای اندروید

| نرم افزار ویرایش فایل های نصبی APK در اندروید |

 

APK Extractor PRO 2.9.0 نرم افزاری حرفه ای، به منظور استخراج اپلیکیشن های نصب شده در گشوی یا تبلت اندرویدی شما، در فرمت های APK و ذخیره سازی فایل های خام آن ها بر روی دستگاه است. همچنین شما به سادگی می توانید این فایل های خم را از طریق بلوتوث، ایمیل یا Gmail, Dropbox, Google Drive با سایرین به اشتراک بگذارید. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید یک اپلیکیشن نصب شده روی گوشی خود را به دوست خود نیز منتقل کنید؟ در چنین شرایطی اگر شما یا دوستتان فاقد اپلیکیشن هایی نظیر SHAREit یا نظیر آن باشید، حتما لازم است که فایل خام نرم افزار مذکور را در اختیار داشته و از طریق بلوتوث اقدام کنید.

APK Extractor PRO به شما این امکان را می دهد که در زمانی کوتاه، فایل های خام اپلیکیشن های مورد نظر خود را استخراج کرده و از آنان استفاده کنید. این نرم افزار می توانید از اپلیکیشن های کاربر یا سیستم نسخه APK تهیه کرده و آنان را برایتان در حافظه داخلی یا مموری کارت ذخیره کند. هم اکنون می توانید نرم افزار APK Extractor PRO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار APK Extractor PRO :

– قابلیت استخراج فایل های APK از اپلیکیشن های سیستم و کاربر

– ذخیره سازی فایل های استخراج شده در حافظه داخلی یا مموری کارت

– سازگاری کامل با اندروید 4.0.0 و بالاتر

– نسخه حرفه ای و بدون تبلیغات و محدودیت

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

apk-extractor-pro1 apk-extractor-pro2 apk-extractor-pro3 apk-extractor-pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR