دانلود WinTools.net Professional 24.1.1 – نرم افزار بهینه سازی سیستم

دانلود WinTools.net Professional / Premium 17.0 - نرم افزار بهینه سازی سیستم

 

دانلود WinTools.net Professional

| نرم افزار بهینه سازی سیستم |

 

WinTools.net Professional 24.1.1 مجموعه ای بسیار کاربردی و مفید، به منظور افزایش سرعت و پایداری سیستم عامل ویندوز عرضه گردیده است. WinTools.net به شما این امکان را می دهد که نرم افزارهای مورد نظرتان را بدون بر جای ماندن ردپای آنان، به طور کامل از سیستم حذف کنید، یکی از تفاوت های مهم حذف نرم افزارها و بازی ها به کمک WinTools.net، این است که رفرنس های مربوطه آنان را نیز از رجیستری ویندوز پاک می کند. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که کنترلی دقیق و حرفه ای را بر روی استارت آپ ویندوز داشته باشید. WinTools.net شما را قادر می سازد که حافظه کامپیوتر خود را زیر نظر داشته و از وضعیت فضای اشغالی و آزاد آن در هر لحظه با خبر باشید.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که با گذشت مدت زمانی خاص از آخرین باری که ویندوز خود را تعویض می کنید، سرعت انجام گرفتن فعالیت ها دیگر همانند سابق نیست و کارها به کندی انجام می گیرند. این کاهش سرعت در ابتدا در حدی است که می توان از آن چشم پوشی کرد، اما با گذشت زمان، این مشکل شدیدتر شده و آزاردهنده خواهد بود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک نرم افزار همه کاره، به منظور مدیریت فضای رم، رجیستری، حریم خصوصی و … در خدمت شما عزیزان هستیم که تا حد بسیاری می توانید این مشکلات را از بین ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WinTools.net را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WinTools.net :

– دارا بودن قابلیت Clean Uninstaller به منظور حذف کامل نرم افزارها بدون بر جای ماندن تغییرات رجیستری

– قابلیت اسکن کردن فایل های موجود در هارد دیسک برای تشخیص فایل های تاریخ گذشته، موقت و یا فایل های بیهوده

– قابلیت اسکن شرتکات های دسکتاپ و استارت منوی ویندوز

– دارا بودن قابلیت استارت آپ منیجر برای مدیریت نرم افزارهای استارت آپ

– دارا بودن قابلیت افزایش سرعت انجام گرفتن کارها در محیط ویندوز

– امکان بهینه سازی سرعت ارتباط های اینترنتی شما

– قابلیت حذف کردن فایل ها بدون امکان بازگشت و ریکاوری

– مانیتورینگ حافظه رم و بهبود فضای اشغال شده آن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR