یاس دانلود | دانلود نرم افزار و بازی

رسول اکرم (ص‌): آن که خانواده خویش را از حلال روزى مى دهد ، مانند مجاهدِ در راه خدا است .
Minecraft

دانلود Microsoft Edge 124.0.2478.51 Stable x86/x64 Win/Mac – مرورگر کرومیوم اج مایکروسافت

دانلود Microsoft Edge 116.0.1938.69 Stable x86/x64 Win/Mac - مرورگر کرومیوم اج مایکروسافت

 

دانلود Microsoft Edge

| مرورگر جدید کرومیوم اج مایکروسافت |

 

Microsoft Edge Chromium 124.0.2478.51 Stable x86/x64 Win/Mac تازه‌ترین نسخه از مرورگر شناخته شده و پرسرعت مایکروسافت اج (Microsoft Edge) است که مطابق با وعده پیشین مایکروسافت، از این پس شاهد انتشار آن با بهره‌مندی از موتور کرومیوم خواهیم بود. همه ما، گشت و گذار در فضای وب را به کمک مرورگر اینترنت اکسپلورر شروع کردیم. در زمان ورود و افزایش کاربرد شبکه اینترنت در بین کاربران ایرانی، بسیاری از کامپیوترها با ویندوز اکس‌پی (Windows XP) و مرورگر پیش‌فرض اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) کار می‌کردند. پس از ارائه چندین نسخه مختلف از این مرورگر در کنار معرفی نسخه‌های جدید سیستم‌عامل ویندوز، رفته رفته مایکروسافت به فکر یک تغییر و تحول بزرگ افتاد. مرورگرهایی همچون موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم که توانسته بودند سهم قابل توجهی از دنیای وب را تصاحب کنند، زمینه پیشرفت را برای اینترنت اکسپلورر متوقف کردند. این اتفاق سبب شد که همزمان با معرفی ویندوز 10، مایکروسافت از نسخه کاملا جدید این مرورگر تحت عنوان مایکروسافت اج رونمایی کند.

با وجود آنکه مرورگر مایکروسافت اج از یبایی، سادگی و سرعت زیادی برخوردار بود، امکان منصرف کردن افراد از دنیای افزونه‌ها در مارکت موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم امری دشوار و تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسید. چند سال از عمر مایکروسافت اج گذشت و در نهایت کمپانی مایکروسافت با تصمیمی جدید، از برنامه جدید این شرکت برای بروزرسانی مایکروسافت اج پرده‌برداری کرد. از این پس، مایکروسافت اج هم بر پایه مرورگر کرومیوم فعالیت خواهد داشت و درست همان قابلیت‌ها را نیز می‌توانید در مرورگر اج هم جستجو کنید. این موضوع، بسیاری از کاربران فعلی مرورگر کرومیوم را به خود جذب خواهد کرد؛ زیرا که تمامی افزونه‌های آن نیز بر روی اج قابل استفاده خواهد بود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، اولین نسخه (آزمایشی) از مرورگر مایکروسافت اج (کرومیوم) را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم تا شما هم بتوانید به عنوان یکی از اولین افراد، تجربه خود با این مرورگر جدید را با ما در میان بگذارید. هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Edge Chromium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Apeaksoft Android Toolkit 2.1.26 – نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید

دانلود Apeaksoft Android Toolkit 2.0.72 - نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید

 

دانلود Apeaksoft Android Toolkit

| نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید |

 

Apeaksoft Android Toolkit 2.1.26 نام ابزاری جدید و موثر در زمینه بازگردانی داده‌های حذف شده از انواع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. استفاده دائم از اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های هوشمند، سبب شده که هر فرد روزانه با حجم وسیعی از انواع داده‌های شخصی و حیاتی خود در یک دستگاه قابل حمل سر و کار داشته باشد. این موضوع، همواره اطلاعات دیجیتالی افراد را در معرض خطر پاک شدن قرار می‌دهد و در چنین شرایطی تقریبا هیچ کاری برای بازگردانی اطلاعات از دست کاربر ساخته نیست! نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، قادر است دستگاه اندرویدی متصل به سیستم را شناسایی کرده و با اسکن عمیق آن، نسبت به بازگردانی اطلاعات حذف شده از حافظه و یا مموری کارت آن اقدام نماید.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که به تازگی از چنین سناریوی ترسناکی متضرر شده (!)، ما برایتان نرم افزار جدیدی را آماده کرده‌ایم که امکان بازگردانی این دسته از اطلاعات را فراهم می‌کند. با استفاده از این نرم افزار، حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند با چند کلیک ساده اطلاعات موجود بر روی گوشی و تبلت‌های اندرویدی ساخت شرکت‌های هوآوی، سونی، سامسونگ، اچ‌تی‌سی و … را به آسانی بازیابی کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار Apeaksoft Android Toolkit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Brave Browser 1.65.114 x86/x64 Win/Mac/Portable – مرورگر اینترنتی امن و سریع برای ویندوز

دانلود Brave 0.25.2 - مرورگر اینترنتی امن و سریع برای ویندوز

 

دانلود Brave

| مرورگر اینترنتی امن و سریع برای ویندوز |

 

Brave 1.65.114 x86/x64 Win/Mac/Portable نام یک مرورگر اینترنتی امن و قدرتمند است که کاربر را قادر می‌سازد تا در فضای وب یک تجربه امن و سریع را تجربه کند. این روزها، فضای وب و فعالیت در آن به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست. خطراتی که ممکن است متوجه یک کاربر مبتدی باشد، بسیار پیچیده‌تر از آن است که بتوان آن را تصور کرد. در همین راستا، شرکت‌های نرم افزاری تاکنون انواع مختلفی از ابزارهای امنیتی را ارائه کرده‌اند که تا حد بسیاری از وقوع خطرات و تهدیدات امنیتی در فضای اینترنت جلوگیری می‌کند. اما آیا تمام این موارد به خودی خود برای تامین امنیت کاربر در هنگام مرور در صفحات وب کافی هستند؟ مطلقا خیر! بخش مهمی از این مسئله، به کاربر و نحوه فعالیت او بستگی دارد. از طرفی، امروزه تبلیغات اینترنتی به یک بخش جدانشدنی از دنیای اینترنت تبدیل شده‌اند. برخی از تبلیغات اینترنتی، این امکان را دارا هستند که اطلاعاتی از محل زندگی کاربر و علایق او را جمع‌آوری و به مرکز داده خود منتقل کنند. بدین ترتیب، باید این نکته را مدنظر قرار داد که فعالیت در این فضا، نیازمند دقت، احتیاط و ابزار مخصوص امنیتی است.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک مرورگر اینترنتی امن و فوق سریع است که ضمن حذف کردن تبلیغات مزاحم اینترنتی، تا حد بسیاری در حفاظت از حریم خصوصی کاربر در فضای وب می‌کوشد. این نرم افزار، نه تنها می‌تواند از امکان جاسوسی کاربر توسط ابزارهای مخرب جلوگیری کند، همچنین قادر است با حذف کامل تبلیغات از صفحات اینترنتی، در مصرف دیتای اینترنت نیز صرفه‌‌جویی کرده و هزینه‌های کاربر را کاهش دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Brave Browser را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Wise Registry Cleaner Pro 11.1.4.719 – بهینه سازی رجیستری

دانلود Wise Registry Cleaner Pro 11.1.1.715 - بهینه سازی رجیستری

 

دانلود Wise Registry Cleaner

 | بهینه سازی رجیستری |

 

Wise Registry Cleaner Pro 11.1.4.719 ابزار رایگانی به منظور پاکسازی رجیستری ویندوز و رفع مشکلات آن می پردازد. این عملیات کمک می کند تا عملکرد و سرعت سیستم بهینه شود و فایل ها و کلیدهای غیرصروری سیستم از بین بروند. این فایل ها همواره مخل سیستم بوده و هیچ ضرورتی برای وجود ندارند اما با حذف آنها سرعت سیستم به صورت قابل توجهی افزایش خواهد یافت. Wise Registry Cleaner با دارا بودن یک اسکنر بسیار قدرتمند و حرفه ای ، رجیستری سیستم عامل ویندوز را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهد و مشکلات احتمالی را کشف و آنان را تعمیر میکند.

Wise Registry Cleaner می تواند ضمن پاک سازی کلیدهای بی استفاده و اضافه در رجیستری ویندوز ، سرعت کامپیوتر را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهد ، همچنین از سایر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان بک آپ گیری از کلیدها اشاره کرد. بعد از پاکسازی رجیستری با عملیاتی دیگر به دیفرگ قسمت های مختلف پرداخته و فضاهارا نیز آزاد می کند. در واقع با این کار دوباره تمامی اطلاعات سرجای اصلی خود قرار خواهند گرفت. هم اکنون می توانید نرم افزار Wise Registry Cleaner را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود PDF Shaper Premium 14.1 – نرم افزار ویرایش و تبدیل اسناد PDF

دانلود PDF Shaper Professional 11.0 - نرم افزار ویرایش و تبدیل اسناد PDF

 

دانلود PDF Shaper

| نرم افزار ویرایش و تبدیل اسناد PDF |

 

PDF Shaper Premium 14.1 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه کار با فایل‌های پی‌دی‌اف (PDF) و انجام عملیاتی همچون ویرایش و تبدیل اینگونه اسناد به ساده‌ترین شیوه ممکن است. رابط گرافیکی این نرم افزار به نحوی طراحی شده که بتوان در نهایت سادگی، به ده‌ها قابلیت و ابزار کاربردی برای کار با اسناد دسترسی داشت. به عنوان مثال، شما با استفاده از این برنامه می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را به دیگر فرمت‌های رایج از قبیل فایل‌های ورد (Word)، تصاویر گرافیکی ، فایل متنی و … تبدیل کرده و از محتوای آن در دیگر بخش‌ها استفاده کنید.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند ده‌ها فایل مختلف را به طور همزمان فراخوانی کرده و مجموعه آن را تنها با یک کلیک به دیگر فرمت‌ها تبدیل نمایند. از آنجا که این فرمت دیجیتالی در فضای دیجیتال کاربرد بسیار گسترده‌ای در زمینه انتشار و به اشتراک‌گذاری اسناد دارد، لازم است که همواره کاربران یک ابزار همه‌کاره برای فایل‌های خود را در اختیار داشته باشند. این برنامه، می‌توانید کلیه عملیات برش صفحات، استخراج متن، تبدیل اسناد، حذف صفحات و … را به ساده‌ترین شیوه ممکن برای شما فراهم سازد تا به دیگر ابزارهای مشابه هیچ نیازی نداشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار PDF Shaper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Wondershare UniConverter 15.5.7.61 Win/Mac/Portable – نرم افزار تبدیل ویدئو

دانلود Wondershare Video Converter Ultimate 9.0.0.4 - نرم افزار تبدیل ویدئو

 

دانلود Wondershare UniConverter

| نرم افزار قدرتمند تبدیل ویدئو |

 

Wondershare UniConverter (Video Converter Ultimate) 15.5.7.61 Win/Mac/Portable نرم افزار جامع مبدل ویدئویی می باشد که نسخه جدید آن از ویندوز 11 نیز پشتیبانی می کند, این نرم افزار ابزار قدرتمندی را در اختیازتان می گذارد تا به تبدیل فیلم های خود به محبوب ترین فرمت ها بپردازید و صدا را نیز استخارج کنید. نرم افزار Wondershare Video Converter Pro قابلیت دانلود فیلم از اینترنت و تبدیل انها را دارد و میتوان براحتی ویدئویی از یوتوب را بوسیله نرم افزار دانلود و به فرمت های آیفون (5) , اپل, آی پد و … تبدیل کرد.
سرعت تبدیل بازی Wondershare Video Converter Pro سریع میباشد و می تواند با سرعت 30x عملیات تبدیل را انجام دهد هم چنین وایرایشات ساده فیلم قبل از نبدیل از جمله افزودن واترمارک و قرار دادن متن و جلوه های ویژه و برش ویدئو قابل دسترسی میباشد. این برنامه قابلیت تبدیل فیلم به HD را دارا میباشد و براحتی می توانید از صفحات وب فیلم موردعلاقه خود را دانلود کرده و به بهترین کیفیت تبدیل نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار WonderShare Video Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Autodesk VRED + Design + Professional + Presenter + Render Node 2025.0 x64 – شبیه سازی و رندرینگ 3 بعدی وسایل نقلیه

دانلود Autodesk VRED + Design + Professional + Presenter + Render Node 2018.2 x64 - شبیه سازی و رندرینگ 3 بعدی وسایل نقلیه

 

دانلود Autodesk VRED

| شبیه سازی و رندرینگ 3 بعدی وسایل نقلیه |

 

Autodesk VRED + Design + Professional + Presenter + Render Node 2025.0 x64 نام پکیج کامل کمپانی اتودسک به منظور شبیه‌سازی و رندرینگ 3 بعدی انواع وسایل نقلیه است. اگر شما نیز به عنوان یکی از طراحان وسایل نقلیه در شرکت‌های مختلف مشغول به کار شده‌اید، احتمالا می‌دانید که ایده‌پردازی‌ها و ارائه طرح‌های مفهومی چشم‌گیر در مرحله اول نقش بسیار مفیدی را در آینده شغلی‌تان ایفا می‌کند. علاوه بر این، در صورتی که شما نیز به دنبال ابزاری حرفه‌ای برای طراحی و خلق ایده‌های مفهومی از انواع وسایل نقلیه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم پکیج فوق پیشرفته اتودسک وی‌رد را از دست ندهید!

همانطور که می‌دانید چند سالی‌ست که کمپانی اتودسک با ورود اختصاصی به حوزه‌‌های مختلف صنعت و طراحی، دست طراحان را در زمینه‌ها مختلف باز گذاشته و افراد می‌توانند برای هر نیاز، بسته مخصوص خود را تهیه کنند. بسته نرم افزاری Autodesk VRED  که در نسخه‌های Autodesk VRED, Design, Professional,Presenter,Render Node انتشار یافته، طراحان موتور سیکلت، اتومبیل‌، هواپیما، هلیکوپتر، قایق و … را در طراحی ایده‌های ذهنی‌شان باز می‌گذارد تا به مصورسازی ایده‌ها و رندرینگ فوق پیشرفته آنان بپردازند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزارهای Autodesk VRED را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود FoneLab Android Data Recovery 3.1.28 – بازیابی اطلاعات حذف شده اندروید

دانلود FoneLab Android Data Recovery 3.0.58 - بازیابی اطلاعات حذف شده اندروید

 

دانلود FoneLab Android Data Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده اندروید |

 

FoneLab Android Data Recovery 3.1.28 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی در زمینه بازیابی اطلاعات حذف شده اندروید است که با استفاده از آن شما کاربران عزیز و محترم می‌توانید انواع دیتای حذف شده از گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود را بازیابی نمایید. همانطور که می‌دانید، سناریوی از دست رفتن اطلاعات ممکن است برای همه ما بنابر دلایل مختلف رخ دهد. به عنوان مثال، حذف دستی و اتفاقی اطلاعات توسط شخص کاربر، فرمت کردن حافظه، فکتوری ریست دستگاه و … از جمله سناریوهایی هستند که طی آن ممکن است کاربر بخش مهمی از اطلاعات خود را از دست بدهد.

آیا شما نیز به تازگی با چنین مشکلی مواجه شده و به دنبال یک راهکار سریع و قابل اطمینان برای بازیابی آن‌ها هستید؟ پیشنهاد می‌کنیم استفاده از این نرم افزار را هزچه سریع‌تر در دستور کار قرار دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن امان بازیابی اطلاعات برایتان فراهم گردد. این برنامه شما را قادر خواهد ساخت تا بتوانید انواع اطلاعات موجود در موبایل خود از جمله شماره تلفن‌ها، پیامک‌ها، سوابق تماس، گالری تصویر و فیلم، موزیک و اسناد را بازیابی کرده و در صورت تمایل مجددا آن‌ها را به گوشی خود انتقال دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FoneLab Android Data Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود FerrumX Report Tool 1.0.2 – نمایش اطلاعات سیستم

دانلود FerrumX Report Tool 1.0.2 - نمایش اطلاعات سیستم

 

دانلود FerrumX Report Tool

| نمایش اطلاعات سیستم |

 

FerrumX Report Tool 1.0.2 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی به منظور نمایش اطلاعات سیستم و شبکه است که هر دو مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری را پوشش می‌دهد. از طریق این ابزار کاربردی شما به آسانی می‌توانید اطلاعات مربوط به سیستم یا شبکه را به طور دقیق و کامل نمایش داده و از آن گزارش بگیرید. همانطور که می‌دانید، ابزارهای مختلفی برای نمایش اطلاعات سیستم در دسترس هستند که هریک خصوصیات خود را دارند. اگر شما نیز به دنبال یک ابزار قوی برای این کار هستید، ما برایتان یکی از جدیدترین نرم افزارهای موجود در این زمینه را آماده کرده‌ایم که از جدیدترین تکنولوژی و سخت افزارها نیز پشتیبانی می‌کند.

این نرم افزار می‌تواند در همان اجرای اول، کلیه اطلاعات مربوط به سخت افزار سیستم شامل سی پی یو، کارت گرافیک، کارت صدا، مادربرد، اطلاعات شبکه، سیستم‌عامل (ویندوز) و نسخه آن و انواع دیگر اطلاعات را در دسترس‌تان قرار دهد. طرز کار با این برنامه نیز بسیار ساده و آسان بوده و کاربران مبتدی هم می‌توانند از آن نهایت استفاده را داشته باشند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار FerrumX Report Tool را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Devart dbForge Source Control for SQL Server 2.7.2 – سورس کنترل برای اس کیو ال سرور

دانلود Devart dbForge Source Control for SQL Server 2.7.2 - سورس کنترل برای اس کیو ال سرور

 

دانلود Devart dbForge Source Control for SQL Server

| سورس کنترل برای اس کیو ال سرور |

 

Devart dbForge Source Control for SQL Server 2.7.2 نام یک افزونه جدید و کاربردی برای توسعه‌دهندگان پایگاه داده اس کیو ال سرور (SQL Server) است که به کمک آن، می‌توانید امکان سورس کنترل را به این سیستم مدیریت پایگاه داده اضافه کنید. اگر از متخصصین پایگاه داده باشید، احتمالا به خوبی با SSMS (SQL Server Management Studio) آشنایی دارید. این برنامه در واقع یک محیط گرافیکی ساده و در عین حال پرامکانات برای مدیریت پایگاه داده اس کیو ال سرور است که می‌توان از طریق آن به دیتابیس اس کیو ال سرور متصل و عملیات مورد نظر را روی آن اجرا کرد.

از آنجا که معمولا در پروژه‌]ای واقعی هب طور همزمان چندین توسعه‌دهندگان در حال کار هستند، بسیار مهم است که تغییرات هر توسعه‌دهنده مدیریت شده و جلوی مشکلاتی همچون از دست رفتن تغییرات گرفته شود. علاوه بر این، این نکته که هر تغییر توسط کدام یک از اعضای تیم صورت گرفته نیز حائز اهمیت است. افزونه جدیدی که برای اس کیو ال سرور آماده کرده‌ایم، قابلیت سورس کنترل را به Microsoft SQL Server SSMS اضافه می‌:ند تا بتوانید از امکان کنترل ورژن در پروژه‌ها نهایت استفاده را داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Devart dbForge Source Control for SQL Server را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود