یاس دانلود | دانلود نرم افزار و بازی

رسول اکرم (ص‌): خوشا به حال کسی که کسبش پاک و طیب باشد.
Minecraft

دانلود زندگی پس از زندگی 1403 شبکه 4 فصل پنجم – تجربه زندگی پس از مرگ – برنامه ویژه ماه مبارک رمضان

دانلود زندگی پس از زندگی 1401 شبکه 4 فصل سوم - تجربه زندگی پس از مرگ - برنامه ویژه ماه مبارک رمضان

 

دانلود زندگی پس از زندگی

| برنامه ویژه ماه مبارک رمضان 1403 شبکه 4 – همه قسمت‌ها – تمام فصل ها |

| تحربیات واقعی و موقت پس از مرگ |

| فصل پنجم سال 1403 اضافه شد… |

 

قسمت هچدهم 9 فروردین 1403 اضافه شد …

زندگی پس از زندگی ۱۴۰۳ ویژه برنامه محبوب و پرطرفدار شبکه 4 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ماه مبارک رمضان 1402 است که هر روز به مدت یک ساعت از تلویزیون پخش و در همین مدت زمان کوتاه توانسته محبوبیت خاصی را در میان بینندگان کسب کند. «زندگی پس از زندگی» یک مجموعه دیدنی است که به بیان تجربیات مرگ موقت افرادی می‌پردازد که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. محتوای آماده شده برای این برنامه، حاصل 4 سال پژوهش جدی از افراد مختلف در شهرها و روستاهای ایران است که در شرایط مختلف دنیای پس از مرگ را هرچند به صورت کوتاه تجربه کرده‌اند.

با توجه به آنکه فصل اول این برنامه توانست با استقبال بی‌نظیر مخاطبان رو به رو شود، سازندگان در سال جدید نیز تصمیم گرفتند تا برای ساخت فصل دوم این برنامه اقدام کنند. وب‌سایت یاس دانلود مفتخر است تا به عنوان یکی از نخستین وب‌سایت‌های فارسی زبان نسخه کامل این برنامه را به شکل آرشیو دقیق مطابق با تاریخ پخش در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار دهد. در صورتی که به هر دلیلی امکان تماشای این برنامه در زمان مشخص آن را به شکل روزانه ندارید، در اینجا برایتان آرشیو کاملی را آماده کرده‌ایم تا بتوانید ویژه برنامه فوق را به رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

این برنامه با دلیل نو بودن توانسته استقبال بسیار زیادی از مخاطبان را به همراه داشته و آن را باید به عنوان متفاوت‌ترین برنامه افطار رسانه ملی معرفی کرد. مرگ و آنچه که در جهانی دیگر اتفاق می‌افتد، موضوعی است که همه ما دوست داریم نسبت به آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم. سوالات بسیاری در رابطه با مرگ مطرح است که بخشی از ‌آن را می‌توان از میان تجربیات مرگ موقت افراد مختلف در ایران و سایر نقاط دنیا جستجو کرد. بیان تجربیات مرگ موقت، همان اندازه که برای مخاطب جذابیت دارد، برای سازندگان آن مسئولیت و دشواری داشته است. از همین روی به کلیه دست‌اندرکاران این برنامه مفید خسته نباشید گفته و شما عزیزان بازدیدکننده را به دانلود و تماشای این برنامه به تفکیک تاریخ پخش آن از شبکه 4 صدا و سیما دعوت می‌کنیم. هم اکنون می توانید فیلم مستند زندگی پس از زندگی را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود اپرا Opera 109.0.5097.35 / Opera GX 108.0.5067.43 Final x86/x64 Win/Mac/Linux/Portable

دانلود اپرا Opera 75.0.3969.149 Final + Portable

 

دانلود اپرا Opera

| +  نسخه Portable |

 

Opera 109.0.5097.35 / Opera GX 108.0.5067.43 – Gaming Browser Final x86/x64 Win/Mac/Linux/Portable اپرا یکی از سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. Opera تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا Opera امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد.

مرورگر Opera با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن مرورگر اپرا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود BlueStacks 5.21.111.1001 / X 10.5.0.1016 Win/Mac – بلو استکس شبیه ساز نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

دانلود BlueStacks بلو استکس نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

 

دانلود BlueStacks

نرم افزار شبیه ساز اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| دارای اندروید Android 7.1.2 – Nougat |

 

BlueStacks 5.21.111.1001 / X 10.5.0.1016 / 4.280.1.1002 Win/Mac نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند. پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه و بازی های آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.

برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه شبیه ساز اندروید تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.  نرم افزار اجرای اندروید برای کامپیوتر از 12 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار BlueStacks را به همراه نسخه روت شده به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود KMPlayer 4.2.3.10 / 2024.3.28.17 x86/x64 Final Win/Mac/Portable – نرم افزار کا ام پلیر پخش فایل های صوتی و تصویری

دانلود KMPlayer 4.2.2.12 Final + Portable - نرم افزار کا ام پلیر پخش فایل های صوتی و تصویری

 

دانلود KMPlayer

| نرم افزار کا ام پلیر – پخش فایل های صوتی و تصویری |

 

KMPlayer 4.2.3.10 x86/x64 / 2024.3.28.17 x64 Win/Mac/Portable کا ام پلیر تازه‌ترین نسخه از پلیر محبوب و قدرتمند کی‌ام‌پلیر (KMPlayer) است که طی چند سال اخیر با مجموعه قابلیت‌ها و امکانات بی‌نظیر خود توانسته به پلیر شماره یک کاربران حرفه‌ای لقب بگیرد. کام پلیر نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری در ویندوز کامپیوتر شما می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت فیلم یا موسیقی و آهنگ را اجرا نماید. در صورتی که شما هم از دسته افرادی باشید که عاشق تماشای فیلم، جمع‌آوری کالکشن فیلم و سریال هستند، احتمالا به خوبی کی‌ام‌پلیر را می‌شناسید. نام‌گذاری این نرم افزار، از خلاصه‌سازی عنوان کی-مالتی‌مدیا پلیر (K-Multimedia Player) بوده که به مرور زمان با عنوان کی‌ام‌پلیر در بین کاربران شناخته شده است. این برنامه که اسامی دیگری همچون The KMPlayer و KMP هم دارد، یک مدیا پلیر پیشرفته برای ویندوز است که می‌تواند انواع مختلف فرمت‌ها را به راحتی برای شما پخش نماید. از جمله مهم‌ترین فرمت‌های سازگار با این برنامه می‌توان به VCD, HDML, DVD, AVI, MKV, OGG, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, AAC, WMA 7/8, WMV, RealMedia, FLV, QuickTime و … اشاره کرد.

 

در زمان عرضه این نرم افزار، دوست‌داران تماشای فیلم و موسیقی همواره از عدم ساپورت برخی فرمت‌ها در نرم افزار مدیاپلیر ویندوز و دیگر پلیرهای موجود گله‌مند بودند. این مشکل سبب می‌شد که این دسته از کاربران به فکر نصب کدک‌های صوتی و تصویری باشند که در اکثر موارد این کار هم کلیه مشکلات موجود را حل نمی‌کرد و دائما باید در فکر بروزرسانی آن‌ها می‌بودند. همین حالا هم ابزارهای نصب کد، دائما در حال بروزرسانی و افزودن فرمت‌های اسپورت شده هستند تا بتوانند پلیر قدیمی شما را مجهز به امکان پخش این فرمت‌ها کنند. نرم افزار کی‌ام‌پلیر، به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید بدون نیاز به نصب هیچگونه پکیج اضافی، کلیه فرمت‌ها را در محیط این نرم افزار پیشرفته، زیبا و پرقابلیت پخش کنید.عرضه این نرم افزار از همان زمان با استقبال بی‌نظیر کاربران در ویندوز همراه بود؛ به نحوی که طی همان چند ماه اول صدها هزار کاربر شروع به استفاده از آن کرده و آن را به دیگر دوستان خود توصیه کردند. این نرم افزار در ابتدا توسط توسعه‌دهنده‌ای کره‌ای با نام Gang Yonghui در سال 2002 توسعه داده شد.شما هم اکنون می توانید نسخه جدید و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود AnyDesk 8.0.9 Win/Mac/Android – انی دسک برنامه کنترل کامپیوتر از راه دور

دانلود AnyDesk انی دسک برنامه کنترل کامپیوتر از راه دور

 

دانلود AnyDesk

| دانلود انی دسک برنامه کنترل کامپیوتر از راه دور + نسخه اندروید |

 

AnyDesk 8.0.9 Win/Mac/Android انی دسک یک برنامه کاربردی و مفید به منظور برقراری ارتباط راه دور با سیستم‌های کامپیوتری است. با استفاده از نرم افزار انی دسک، شما کاربران به سادگی می‌توانید به یک سیستم کامپیوتری راه دور متصل شده و کنترل ماوس و کیبورد را در آن تحت کنترل خود بگیرید. کاربرد اصلی این نرم افزار، در مواقعی‌ست که شما بخواهید دوستان و یا مشتریان یک سرویس به خصوص را به صورت از راه دور راهنمایی کنید. در چنین مواقعی، تنها کافیست که سیستم مبدا و مقصد، نرم افزار انی دسک را نصب کرده باشند؛ پس از آن، به آسانی می‌توان به کامپیوتر مورد نظر متصل شد و کنترل آن را به دست گرفت. از نرم افزارهای مشابه می توان به برنامه امی ادمین اشاره کرد.

با برنامه انی دسک می توانید از هر جایی روی سیستم خود کنترل داشته باشید و همچنین فایل های خود را انتقال دهید. امکان انتقال اسناد و فایل های چندرسانه ای از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. قابلیت تبادل آسان فایل‌ها، امکان شبیه‌سازی واقعی کارکرد ماوس و کیبورد و کاربرد بسیار گسترده برای پشتیبانی فنی کامپیوتری از راه دور، از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید نرم افزار AnyDesk برای کامپیوتر و اندروید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Adobe Reader DC2024.001.20629 + XI 11.0.23 Win/Mac/Portable – نرم افزار ادوب آکروبات ریدر

دانلود Adobe Reader DC 2018.011.20040 + XI 11.0.23 + Portable - نرم افزار ادوب آکروبات ریدر

 

دانلود Adobe Reader

| ادوب ریدر نرم افزار مشاهده فایل های PDF |

 

Adobe Acrobat Reader DC 2024.001.20629 + Adobe Reader XI 11.0.23 Win/Mac/Portable نرم افزار مدیریت و مشاهده فایل های PDF پی دی اف می باشد . می دانید که کمپانی Adobe از بزرگ ترین شرکت های ساخت نرم افزار های گرافیکی و … می باشد . نرم افزار ادوب آکروبات ریدر برای مدیریت و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود ، نرم افزار ادوب ریدر محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد ، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.
امروزه با افزایش کاربران دستگاه های کتاب خوان و تبلت و … استفاده بیش از پیش عموم مردم از کتاب های الکترونیکی ، ضرورت به همراه داشتن یک نرم افزار خوب و کامل برای مدیریت و مشاهده ی این گونه کتاب ها و یا فایل های با پسوند پی دی اف PDF ، بسیار احساس می شود. محیط کاربری نرم افزار Adobe Reader XI  به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد . جالب است بدانید که پس از نصب برنامه ادوب ریدر ، کلیه فایل های PDF موجود در سیستم شما به صورت خودکار تحت پوشش  قرار خواهند گرفت و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا می شوند و محتویات آن ها قابل مشاهده خواهد بود .
در این نسخه نرم افزار ادوب آکروبات ریدر قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی دستگاه شما اضافه خواهد شد ، که قادر است محتوای فایل های PDF را که از تصاویر گرافیکی و سه بعدی بهره می برند را با کیفیت مطلوب تر و سرعت بالاتر به نمایش در بیاورد . شما هم اکنون می توانید ورژن جدید و آخرین نسخه نرم افزار Adobe Reader را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود OfficeSuite 8.40.55242 Premium Edition + Portable – آفیس سوئیت برای ویندوز

دانلود OfficeSuite 2.10.11527.0 Premium Edition - آفیس سوئیت برای ویندوز

 

دانلود OfficeSuite

| نرم افزار آفیس سوئیت برای ویندوز |

 

OfficeSuite 8.40.55242 Premium Edition + Portable نام نرم افزاری کم‌حجم و در عین حال قدرتمند جهت مدیریت، ویرایش و ایجاد اسناد دیجیتالی آفیس برای ویندوز است. امروزه استفاده از مجموعه آفیس و برنامه‌های ورد (Word)، اکسل (Excel) و پاورپوینت (PowerPoint)، به یک استاندارد شناخته شده در مراکز آموزشی، اداری و … تبدیل شده است. بدون شک، انعطاف‌پذیری این برنامه‌ها و امکان ایجاد اسناد مختلف با قابلیت‌های گسترده از محیط‌ترین عوامل موفقیت چشم‌گیر این محصولات بوده‌اند. با توجه به این محبوبیت، تقریبا کلیه اسناد موجود در فضای دیجیتال در قالب یکی از این فرمت‌ها تولید و عرضه می‌شوند. اگر شما نیز به دنبال یک ابزار جایگزین برای مجموعه عظیم و پرحجم مایکروسافت آفیس هستید، پیشنهاد می‌کنیم آفیس سوئیت را از دست ندهید.

آفیس سوئیت (OfficeSuite)، یک ابزار جایگزین قدرتمند برای کلیه برنامه‌های موجود در پکیج آفیس است که کلیه نیازهای کاربران ویندوز در این زمینه را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. با استفاده از آفیس سوئیت، کاربران می‌تواند انواع سندهای دیجیتالی خود از قبیل فایل‌های ورد، پی‌دی‌اف (PDF)، پاورپوینت و اکسل را اجرا کرده و در صورت تمایل اقدام به ویرایش یا به اشتراک‌گذاری آن کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار OfficeSuite را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Vivaldi 6.6.3271.55 x86/x64 + Mac – مرورگر قدرتمند و پرسرعت ویوالدی

دانلود Vivaldi x86/x64 - مرورگر قدرتمند و پرسرعت ویوالدی

 

دانلود Vivaldi

| نرم افزار مرورگر قدرتمند و پرسرعت ویوالدی |

 

Vivaldi 6.6.3271.55 x86/x64 + Mac ویوالدی نام یکی از جدیدترین مرورگرهای وب می باشد که به تازگی اولین نسخه آن در دسترس کاربران قرار گرفته استو از ویوالدی به عنوان جدی ترین رقیب چند سال اخیر ، برای مرورگرهایی همچون گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس یاد می شود ! چرا که یک تیم توسعه فوق العاده با تجربه و قدرتمند ، عهده دار تولید و عرضه این مرورگر وب می باشند. مدیرعامل سابق کمپانی معروف Opera ، زمانی که در سال 2010 کمپانی Opera Software را ترک کرد ، اکنون پس از گذشت چند سال مجدداً به عرصه بازار مرورگرهای وب بازگشته است. این بار با قدرتی بسیار بیشتر از قبل و با امکاناتی که حتی در برخی موارد مرورگرهای معروفی همچون Chrome و Firefox از آنان عاجز هستند ! در توضیحات این نرم افزار آورده شده است که “کاربران حرفه ای ” عاشق این مرورگر خواهند شد ! اما منظور از کاربر حرفه ای چه کسانی هستند؟ ویوالدی به کاربر این امکان را می دهد که تمامی بخش های مرورگر را مطابق با میل و سلیقه خود شخصی سازی کند ، تقریباً همه چیز در مرورگر ویوالدی قابل شخصی سازی و تغییر است.

به عنوان مثال شما می توانید محل قرارگیری نوار آدرس را از بخش بالا ، به بخش پایین و یا بخش های کناری تغییر دهید. اگر شما نیز از آن دسته ارادی هستید که بسیاری از کارهای خود را با کیبورد انجام می دهید بنابراین ویوالدی باز هم به کار شما خواهد آمد ؛ شما می توانید میان تب های در حال اجرا ، تاریخچه مرورگر ، تنظیمات و … به سادگی جستجو کنید و به آیتم های مختلف مرورگر تنها با تعریف یک کلید دسترسی سریع پیدا کنید. آیا از تب های بی نظم در مرورگر وب خود خسته شده اید؟ به ویوالدی این اجازه را بدهید که تنها با چند حرکت ساده ، مجموعه ای از تب ها را در یک تب به صورت گروهی بگنجاند ، بدین ترتیب شما تب هایی منظم تر و مرتبط با هم را در یک جا خواهید داشت. از سایر قابلیت های این مرورگر حرفه ای ، می توان به امکان چسباندن یادداشت در هر زمان در صفحات وب اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Vivaldi را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Adobe Acrobat Pro DC 2024.001.20629 + XI Pro 11.0.23 x86/x64 Win/Mac/Portable – نرم افزار ویرایش فایل های PDF

دانلود Adobe Acrobat XI Pro نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل های PDF

 

دانلود Adobe Acrobat Pro

نرم افزار ویرایش فایل های PDF

 

Adobe Acrobat Pro DC 2024.001.20629 x86/x64 + Adobe Acrobat XI Pro 11.0.23 Win/Mac/Portable مطمئنا به عنوان پرطرفدارترین مبدل و ویرایشگر فایل PDF پی دی اف شناخته می شود, و دلیل آن هم استفاده از ابزار های هوشمند ویرایشی است که امکان مدیریت بر اسناد را راحت یکپارچه و طور کامل میدهد. از امکانات ادوب اکروبات پروفشنال اگر بخواهیم چیزی بگوییم تنها باید به طرح نمونه هایی از آن بسنده کنیم به عنوان مثال امکان ویرایش متن و تصاویر فایل های پی دی اف به صورت کاملا حرفه ای, تبدیل فایل های پی دی اف به پاور پوینت و دیگر فرمت های رایج, ایجاد و ساخت فایل های پی دی اف در قابل استاندارد و در قالب صفحات وب میتوان اشاره کرد.

Adobe Acrobat XI Pro در قسمت ویرایش فایل های پی دی اف میتوان تصاویر و متون را به طور دلخواه مخفی و یا حذف نمود بدون نیاز به سند اصلی و گرافیکی آن. نوار بازار و رابط کاربری نرم افزار هم به طور کاملا حرفه ای طراحی شده است به طوری که امکان ساخت پی دی اف را به طور مداوم و راحت امکان پذیر می کند و وجود مراحل ساخت کاربر را در این امر یاری می دهد. برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار Adobe Acrobat Pro از سایت یاس دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود LibreOffice 24.2.2 x86/x64 – مجموعه آفیس رایگان

دانلود LibreOffice 6.2.2 x86/x64 - مجموعه آفیس رایگان

 

دانلود LibreOffice

| مجموعه نرم افزار آفیس رایگان |

 

LibreOffice 24.2.2 x86/x64 نرم افزار رایگان و قدرتمندی برای سیستم عامل ویندوز می باشد. این برنامه با ارئه ویژگی های غنی در زمینه پردازش داده نیازهای شما را برطرف می کند. واژه پرداز این نرم افزار امکان ویرایش سریع و کامل داده ها را فراهم می کند و امکان چاپ اسناد را نیز فراهم می کند. تصاویر پیش فرض برنامه و امکان درج شکلک های از پیش تعیین شده نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد.

امکان ذخیره سازی و ایجاد معادلات ریاضی و نماد گزاری را می توان در این برنامه به سریع ترین صورت ممکن وارد کرد. مجموعه رایگان لایبر آفیس را می توانید به عنوان جایگزین مناسب آفیس مایکروسافت استفاده کنید و از ویژگی های غنی آن استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار LiberOffice را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود