دانلود بازی Defense Zone 3 HD 1.3.0 – منطقه دفاعی 3 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Defense Zone 3 1.1.22 - منطقه دفاعی 3 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Defense Zone 3 برای اندروید

| بازی منطقه دفاعی 3 برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Defense Zone 3 HD 1.3.0 نسخه سوم یکی از مشهورترین و موفق ترین سری بازی های اکشن/استراتژیک برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که به تازگی در مارکت اندروید عرضه گردیده و توانسته امتیاز 4.4 را به خود اختصاص دهد. در نسخه جدید این بازی، شاهد اسلحه های جدید، چشک اندازهای بیشتر و گزینه های قابل تنظیم بسیاری هستید. هر بار که نسل جدیدی از این بازی عرضه می شود، قابلیت های فوق العاده چشم گیری به آن اضافه می شود. اما باید بدانید که هسته اصلی این بازی همچنان مانند سابق است، نیروهایی از ارتش های دشمن به سمت سیستم های تدافعی شما یورش می آورند و سعی می کنند به هر شکل ممکن آنان را با خاک یکسان کنند. اما این بار نیروهای دشمن، بسیار قدرتمند تر از قبل شده و کار شما را سخت تر از پیش کرده اند.

حال این به شما بستگی دارد که بودجه در دسترس را چگونه صرف کنید، نسل جدیدی از اسلحه ها در اختیار شما قرار می گیرند که برای مقابله با نیروهای دشمن می توانید از آنان کمک بگیرید. شما می توانید برج های دفاعی جدیدی را ایجاد کرده و و یا مهمات فعلی و دفاعی خودتان را ارتقا داده و تقویت کنید. برجک ها در انواع مختلفی در دسترس هستند که آنان را از نظر برد شلیک، سرعت، توانایی دفاعی و ... از یکدیگر متمایز می سازد. هم اکنون می توانید بازی Defense Zone 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Defense Zone 3 :

– دارا بودن تعداد 7 مرحله مختلف به همراه آپدیت های بیشتر

– 4 سطح مختلف سختی

– 8 نوع مختلف از برجک ها

– 8 توانایی خاص از جمله حملات هوایی تا بمب های اتمی

– دارا بودن فصل ها و چشم اندازهای مختلف

– ساپورت 20 زبان مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

defense-zone-31 defense-zone-32 defense-zone-33 defense-zone-34

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 24 + 388 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR