دانلود Mirillis Action! 4.39.1 – نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود Mirillis Action! 4.19 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود Mirillis Action

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

Mirillis Action! 4.39.1 نام یکی از نرم افزارهای حرفه ای، به منظور فیلمبرداری از محیط دسکتاپ ویندوز، با بالاترین کیفیت و وضوح HD است. به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود، جدیدترین نسخه از آن را به همراه سریال فعال سازی در خدمتتان قرار داده ایم، شما کاربران عزیز قادر هستید که از ویدیوهای آنلاین و در حال پخش در مرورگرهای وب فیلمبرداری کنید و یا از روند انجام یک بازی کامپیوتری با بالاترین کیفیت ممکن فیلم بگیرید ! در ادامه مشا حتی می توانید صدای خود را به پس زمینه ویدیو اضافه کنید تا بدین ترتیب یک ویدیوی آموزشی بسیار حرفه ای را بسازید.

بدون شک Mirillis Action را می توان یکی از بهترین نرم افزارهای ضبط ویدیو از گیم پلی بازی های رایانه ای به شمار آورد، شما می توانید ویدیوهای آماده شده را در فرمت های مختلفی ذخیره سازی کرده و به سرعت آنان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. محیط کاربری این نرم افزار به شکلی زیبا و کاربرپسند طراحی گردیده و شما به آسانی می توانید ویدیوهای دلخواه خود را در انواع وضح های HD یا SD ذخیره سازی کنید. از سایر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت تهیه اسکرین شات از قسمت های مختلف صفحه نمایش اشاره نمود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Mars WiFi را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Mirillis Action :

– امکان تهیه ویدیو از گیم پلی بازی های کامپیوتری با بالاترین کیفیت ممکن

– قابلیت ساخت حرفه ای ویدیوهای آموزشی از محیط ویندوز

– امکان ضبط ویدیوهای آنلاین و در حال پخش در انواع مرورگرهای وب

– قابلیت تهیه خروجی از ویدیوها در انواع فرمت های ویدیویی

– امکان آپلود مستقیم به یوتیوب یا فیسبوک

– امکان تهیه اسکرین شات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– وارد آدرس زیر شده و فولدر های مربوط به Mirillis را حذف کنید (فولدر ProgramData در حالت Hidden است)
c->ProgramData->Local->Roaming
– فایل Loader.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی و اجرا کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 109 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR