دانلود بازی Balloon Journey 1.1.1 – سفر با بادکنک ها برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Balloon Journey 1.1.1 - سفر با بادکنک ها برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Balloon Journey برای اندروید

| بازی سفر با بادکنک ها برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Balloon Journey 1.1.1 شما را به یک ماجراجوئی جذاب و پر هیجان دعوت می کند، آیا برای سفر به ارتفاعات با امکاناتی عجیب و غریب آمادگی دارید؟ در این بازی شما در قالب کاراکتری با نام Pancho نقش آفرینی می کنید که می بایست او را تا رساندن به بلندترین ارتفاعات کوه ها هدایت کنید. Pancho عاشق این است که به بالاترین ارتفاعات ممکن صعود کند، در واقع او عاشق این است که از مناظر بسیاری از دنیا دیدن کند. اما او این کار را با تعجب آور ترین ابزارها انجام می دهد ! از این رو قرار نیست شما با کوه نوردی یا ابزارهای مخصوص به آن به ارتفاعات صعود کنید !

Pancho سعی دارد که این کار را با دو عدد بادکنک انجام دهد. او بادکنک ها را به دست گرفته و با آنان به سمت بالا حرکت می کند، در این بازی تعداد 120 مرحله مختلف طراحی شده و برای شما در نظر گرفته شده است تا در 6 مکان مختلف از دنیا از جمله تگزاس، سیبری، تبت، پرو، قطب شمال، افغانستان به سفری پر هیجان مشغول شوید. هم اکنون می توانید بازی Balloon Journey را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Balloon Journey :

– سفری هیجان انگیز و جذاب به نکات مختلف دنیا از جمله تگزاس، سیبری، تبت، پرو، قطب شمال، افغانستان

– دارا بودن تعداد 120 مرحله مختلف

– محیط گرافیکی مبتنی بر فیزیک

 

تصاویری از محیط بازی :

 

balloon-journey1 balloon-journey3 balloon-journey4 balloon-journey2

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70 + 73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR