دانلود City Car Stunts 3D 2.1 – اجرای حرکات نمایشی با اتومبیل برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود City Car Stunts 3D 1.8 - اجرای حرکات نمایشی با اتومبیل برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی City Car Stunts 3D برای اندروید

| اجرای حرکات نمایشی با اتومبیل برای اندروید + پول بی نهایت |

 

City Car Stunts 3D 2.1 نام یک بازی اندرویدی جدید، در سبک اتومبیل رانی و به اجرا گذاشتن مانورها و حرکات نمایشی در مکان های سنگی و مسیرهای خطرناک است. چه کسی است که تماشای این صحنه ها را دوست نداشته باشد؟ بدون شک شما با یکی از بهترین شبیه سازی های این سبک از بازی ها طرف هستید، پس اگر آماده هستید بر صندلی اتومبیل تکیه بزنید و ضمن بستن کمربند ایمنی، مسیرهای سرسخت آن را پشت سر گذاشته تا مراحل بازی را یکی پس از دیگری تکمیل کنید. شبیه سازی گرافیکی جذاب، محیط های بسیار زیبا و دیدنی و قابلیت عبور از موانع خطرناک و شور و هیجان بسیار بالا از مهم ترین چشم اندازهای این بازی به شمار می روند.

این بازی در واقع زندگی در لبه ها را با اتومبیل به تصویر می کشاند، جایی که شما برای هدایت خودرو باید بین مرگ و زندگی دقت بسیار بسیار زیادی را به کار ببندید. هیچ نیازی به گرفتن ترمز به دلیل ترافیک جاده ای و یا کاهش سرعت در هنگام حضور پلیس ها نیست ! چرا که تنها وظیفه شما عبور از موانع و به اجرا گذاشتن حرکات نمایشی زیبایی است که در جاده های حلقه ای و سنگی تعبیه شده اند. هم اکنون می توانید بازی City Car Stunts 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی City Car Stunts 3D :

– امکان انتخاب انواع اتومبیل های اسپرت

– محیط های زیبا و چشم گیر

– شبیه سازی دقیق رانندگی

– رانندگی مبتنی بر قوانین فیزیکی

– محیط گرافیکی 3 بعدی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

city-car-stunts-3d1 city-car-stunts-3d2 city-car-stunts-3d3 city-car-stunts-3d4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR