دانلود بازی Blade and Bones برای PC

دانلود بازی Blade and Bones برای PC

 

دانلود بازی Blade and Bones برای کامپیوتر

| بازی تیغ و استخوان ها |

| نسخه RELOADED |

 

Blade and Bones بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Coffee Addict Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی می توانید به یک داستان گم شده از گذشته دست پیدا کنید، در طی این ماجراجوئی جذاب، شما لازم است که تعداد 7 تیغه یا شمشیر گمشده را پیدا کرده و ار رمز و راز نهفته پشت آن پرده برداری کنید. در کنار این ها، دشمنانی که در مسیرتان قرار می گیرند را به شیوه مبارزه کلاسیک با شمشیر از پای در آورید. آغاز محور داستانی این بازی به این شکل تعریف می شود : در ابتدا Niro گریه کرد و این دنیا آفریده شد، سپس دوباره با گریه ای مجدد، Orin ها خلق شدند. در یک دوره زمانی آن ها از دستورات او سرپیچی کردند و او ضمن خشمگین شدن از آفریده های خود، صدای آنان را از بین برد.

این گناهی بزرگ به حساب می آمد و در حال حاضر تعداد 7 شمشیر در دنیا گم شده اند، حال این وظیفه بر شما محول شده که با کاوش در دنیای بازی، از این شمشیرها پرده برداری کنید. تعداد 6 سبک مختلف از مبارزان تن به تن در این بازی به تصویر کشیده خواهد شد که هریک دارای ویژگی هایی منحصر به فرد هستند، قابلیت کشف سلاح های جدید و کاوش در میان آثار باستانی قدیمی به منظور به دست آوردن وسایل مفید از سایر امکانات این بازی به شمار می روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Blade and Bones را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

blade-and-bones1 blade-and-bones2

 

blade-and-bones3 blade-and-bones4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7 – 64 bits
Processor: Core i3 3220 / X4 945
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 560 / ATI Radeon HD 6870
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7 – 64 bits
Processor: i3-6100 / FX-8300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 960 / R9 380
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.39 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR