دانلود Notific Pro 6.4.1 – نمایش زیبای اعلان ها در لاک اسکرین اندروید

دانلود Notific Pro 6.4.1 - نمایش زیبای اعلان ها در لاک اسکرین اندروید

 

دانلود Notific Pro برای اندروید

| نرم افزار نمایش زیبای اعلان ها در لاک اسکرین اندروید |

 

Notific Pro 6.4.1 نام نرم افزاری است که می تواند اعلان های مربوط به اپلیکیشن ها و رویدادهای گوشی یا تبلت اندرویدی شما را در لاک اسکرین دستگاه شما به زیباترین شکل ممکن به نمایش بگذارد. در واقع به کمک این برنامه، دیگر هیچ رویداد جدیدی را از دست نخواهید داد و تمامی آنان را در استایلی زیبا در لاک اسکرین شما به نمایش در خواهند آمد. این نرم افزار به محض وقوع یک رویداد جدید در سیستم عامل، ناتیفیکیشن مربوط به آن را در لاک اسکرین شما به نمایش می گذارد، به عنوان مثال در هنگام دریافت یک پیام تلگرامی جدید و یا یک تماس از دست رفته، صفحه نمایش دستگاه شما روشن شده و به مدتی کوتاه، اعلان مربوط به آن در نمایی زیبا با دکمه هایی برای دسترسی سریع به اپلیکیشن مربوطه به نمایش در می آید.

شما می توانید 3 پوسته مختلف و بسیار زیبا را برای نمایش اعلان های لاک اسکرین خود انتخاب و از دریافت جدیدترین ناتیفیکیشن ها در هوم اسکرین خود لذت ببرید. نرم افزار Notific Pro با کارکردی هوشمندانه، حتی زمان هایی که گوشی شما در جیب قرار داشته باشد را می تواند تشخیص دهد، در واقع اگر گوشی شما در جیبتان باشد، اعلان ها باعث روشن شدن صفحه نمی شوند، حال در صورتی که گوشی خود را از جیب خارج کنید، بعد از 10 ثانیه اعلان های شما بر روی صفحه نمایش نمایان خواهند شد. هم اکنون می توانید نرم افزار Notific Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Notific Pro :

– کارکرد هوشمندانه نرم افزار با حجم بسیار اندک و مصرف ناچیز باطری

– نمایش زیبای اعلان ها در لاک اسکرین

– جلوگیری از فراموشی و یا از دست دادن ناتیفیکیشن برنامه ها

– قابلیت دسترسی سریع به اپلیکیشن مربوط به هر ناتیفیکیشن

– امکان تعریف لیست سیاه و لیست سفید برای اپلیکیشن های مورد نظر شما

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

notific-pro1 notific-pro2 notific-pro3 notific-pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1.60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR