دانلود Easy Scanner Pro 2.0.7 – نرم افزار اسکنر حرفه ای عکس و متن برای اندروید

دانلود Easy Scanner Pro 2.0.7 - نرم افزار اسکنر حرفه ای عکس و متن برای اندروید

 

دانلود Easy Scanner Pro برای اندروید

| نرم افزار اسکنر حرفه ای عکس و متن برای اندروید |

 

Easy Scanner Pro 2.0.7 نام یکی از بهترین اسکنرهای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که به تازگی در مارکت اندروید عرضه گردیده و ما جدیدترین ورژن از نسخه پولی و پرداخت شده آن را به طور کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم ! اگر به خاطر داشته باشید، در دهه گذشته برای اسکن تصاویر، اسناد و … نیازمند اسکنرهایی مخصوص بودیم که با سیستم های کامپیوتری کار می کردند. اما امروزه با پیشرفت چشم گیر سیستم عامل های دستگاه های قابل حمل و دوربین های قدرتمند آنان، کاربران می توانند از دوربین گوشی یا تبلت خود، به عنوان اسکنر استفاده کنند. یکی از جدیدترین نرم افزارها در این زمینه، Easy Scanner Pro است که امکان اسکن آسان انواع تصاویر، اسناد، تبلیغات و … را در اختیار شما قرار می دهد.

Easy Scanner Pro یکی از بهترین اپلیکیشن ها، در زمینه اسکن اسنادو تصاویر شما با دوربین گشوی یا تبلت های اندرویدی است که به شما این امکان را می دهد که از تصاویر اسکن شده تان، فایل های PDF ایجاد کرده و یا آنان را در قالب تصویر نگهداری کنید، همچنین امکان ارسال مستقیم به حساب های ابری و به اشتراک گذاری از طریق ایمیل نیز در آن تعبیه شده است. هم اکنون می توانید نرم افزار Easy Scanner Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Easy Scanner Pro :

– دارا بودن قابلیت اسکن تعداد نامحدودی از صفحات

– امکان اسکن حرفه ای و با کیفیت اسناد و یا تصاویر

– امکان پرینت بدون کامپیوتر و اتصال مستقیم به پرینترهای وایرلس

– قابلیت بهینه سازی کیفیت متون

– امکان چرخاندن، برش گوشه ها و …

– قابلیت تشخیص خودکار گوشه های تصاویر

– امکان ذخیره سازی اسکن ها در قالب فرمت PDF یا تصاویر JPG

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

easy-scanner-pro1 easy-scanner-pro2 easy-scanner-pro3 easy-scanner-pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR