دانلود Auto Bluetooth 2.1 – نرم افزار مدیریت هوشمندانه بلوتوث در اندروید

دانلود Auto Bluetooth 2.1 - نرم افزار مدیریت هوشمندانه بلوتوث در اندروید

 

دانلود Auto Bluetooth برای اندروید

| نرم افزار مدیریت هوشمندانه بلوتوث در اندروید |

 

Auto Bluetooth 2.1 نام یکی از نرم افزارهای کاربردی و بسیار حرفه ای سیستم عامل اندروید است که می تواند با عملکرد هوشمندانه خود، تا حد بسیاری در مصرف باطری صرفه جوئی کند. اگر شما نیز از دسته افرادی باشید که با هنزفری های بلوتوث به تماس های دریافتی خود پاسخ می دهید، احتمالا با مشکل روشن بودن دائمی بلوتوث دستگاه دست و پنجه نرم می کنید. از طرفی همانطور که می دانید، روشن بودن همیشگی بلوتوث (حتی در زمانی که در حال مکالمه نباشید)، باعث می شود عمر باطری دستگاه شما بسیار کوتاه تر از حالت عادی باشد.

Auto Bluetooth نام نرم افزاری است که می تواند ضمن مدیریت هوشمندانه ی بلوتوث، دستگاه شما را به گونه ای تنظیم می کند که با دریافت یک تماس جدید، بلوتوث روشن شده و بعد از اتمام، مجدداً خاموش شود. در واقع این نرم افزار عملکرد بلوتوث شما را تنها در زمان های مورد نیاز فعال می کند و بدین ترتیب شما می توانید از مکشل تخلیه سریع باطری در هنگام استفاده از هندزفری بلوتوث جلوگیری کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Auto Bluetooth را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Auto Bluetooth :

– سازگاری با انواع دیوایس های بلوتوث

– فعال سازی و غیرفعال سازی خودکار بلوتوث در گوشی یا تبلت اندرویدی شما

– جلوگیری از تخلیه سریع باطری در هنگام استفاده از هندزفری بلوتوث

– مدیریت مناسب و هوشمندانه بلوتوث

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

auto-bluetooth1 auto-bluetooth2 auto-bluetooth3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 800 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR