دانلود Next Lock Screen 3.10.5.27971 – لاک اسکرین مایکروسافت برای اندروید

دانلود Next Lock Screen 3.10.5.27971 - لاک اسکرین مایکروسافت برای اندروید

 

دانلود Next Lock Screen برای اندروید

| لاک اسکرین مایکروسافت برای اندروید |

 

Next Lock Screen 3.10.5.27971 نام یکی از جدیدترین لاک اسکرین های سیستم عامل اندروید است که به تازگی از سوی کمپانی مایکروسافت منتشر گردیده است. اگر شما هم از شیوه ی یکنواخت و خسته کننده ی باز کردن قفل دستگاه های اندرویدی خود خسته شده و به دنبال یک تغییر و تحول اساسی هستید، ما به شما Next Lock Screen را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار با بالاترین درجه امنیتی، از دسترسی سایر افراد به گوشی یا تبلت شما جلوگیری کرده و محیطی زیبا را در لاک اسکرین به نمایش می گذارد. Next Lock Screen به شما این امکان را می دهد که دستگاه خود را با رمزهایی قدرتمند محافظت کنید و یا این کار را با پترن انجام دهید. لازم به ذکر است در صورتی که دستگاه شما دارای سنسور اثر انگشت باشد، Next Lock Screen امکان لاک/آنلاک با اثر انگشت را نیز در اختیار شما می گذارد، همچنین قابلیت قفل و باز کردن قفل به صورت هوشمندانه در محل کار و یا خانه شما انجام خواهد گرفت.

Next Lock Screen در نمایی بسیار زیبا، شیک و مدرن، آخرین اعلان های اپلیکیشن هایی نظیر تلگرام، فیسبوک، واتس اپ و اینستاگرام را در لاک اسکرین شما به نمایش می گذارد تا از این پس هیچ رویداد جدیدی را از دست ندهید. شما از همین قسمت لاک اسکرین می توانید با اشخاص دلخواهتان تماس تلفنی بگیرید و یا حتی برای آنان پیام های متنی ارسال کنید، از سایر امکانات این نرم افزار می توان به لانچر داخلی آن برای دسترسی سریع به اپلیکیشن ها از لاک اسکرین اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Next Lock Screen را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Next Lock Screen :

– امکان آنلاک کردن قفل با استفاده از رمز، پترن یا اثر انگشت

– نمایش زیبای ناتیفیکیشن ها در لاک اسکرین

– امکان برقراری سریع تماس و یا ارسال پیامک از لاک اسکرین

– اجرای سریع اپلیکیشن های دلخواه از لاک اسکرین

– دسترسی آسان و سریع به Camera, Flashlight, Wi-Fi, Bluetooth

– امکان کنترل پخش موسیقی در لاک اسکرین

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

next-lock-screen1 next-lock-screen2 next-lock-screen3 next-lock-screen4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR