دانلود 7GIF 1.2.2.1298 + Portable – نرم افزار پلیر انیمیشن های GIF

دانلود 7GIF 1.2.0 + Portable - نرم افزار پلیر انیمیشن های GIF

 

دانلود 7GIF

| نرم افزار پلیر انیمیشن های GIF |

 

7GIF 1.2.2.1298 + Portable نام یک پلیر کوچک و کم حجم، به منظور مشاهده انیمیشن هایی با فرمت GIF است. همانطور که می دایند، امروزه از اینگونه انیمیشن ها در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، استفاده بسیار می شود، از آنجا که سیتسم عامل ویندوز به طور پیش فرض، فاقد یک نرم افزار پلیر با امکانات توقف و پخش انیمیشن های GIF است، بر آن شدیم تا شما را با یکی از بهترین و در عین حال ساده ترین پلیرهای اینگونه انیمیشن ها آشنا کنیم. در سیستم عامل ویندوز، انیمیشن های گیف را با مرورگر اینترنت اکسپلورر می توان مشاهده کرد، این در حالی است که امکان کنترل هایی نظیر توقف، پخش و … برای آن وجود ندارد.

7GIF امکاناتی عالی را در زمینه مشاهده و کنترل انیمیشن های GIF در اختیار شما قرار می دهد، به کمک این پلیر می توانید انیمیشن های GIF را با امکاناتی نظیر Play/Pause/Stop کنترل کنید و در صورت تمایل آنان را فریم به فریم ببینید و خودتان فریم ها را جلو و عقب کنید، این نرم افزار سازگاری کاملی با ویندوز اکسپلورر دارد و شما را قادر می سازد از این پس تمامی انیمیشن های گیف خود را با این پلیر اجرا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار 7GIF را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار 7GIF :

– قابلیت Play/Pause/Stop در پخش انیمیشن های GIF

– امکان نمایش فریم به فریم

– امکان افزایش یا کاهش سرعت پخش

– قابلیت بزرگ نمایی + و –

– امکان تهیه خروجی از فریم ها

– ادغام کامل با Windows\File Explorer

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.3 + 7.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR