دانلود Omni Swipe – Small and Quick 2.33 – دسترسی سریع به قسمت های مختلف اندروید

دانلود Omni Swipe - Small and Quick 2.33 - دسترسی سریع به قسمت های مختلف اندروید

 

دانلود Omni Swipe – Small and Quick برای اندروید

| دسترسی سریع به قسمت های مختلف اندروید |

 

Omni Swipe – Small and Quick 2.33 نام نرم افزاری جدید و بسیار کاربردی، به منظور دسترسی سریع به قسمت های مختلف گوشی های اندرویدی شماست. امروزه از آنجا که صفحه نمایش گوشی های اندرویدی به طور میانگین از 5.4 اینچ به بالا هستند، کار کردن با یک دست تقریباً امری غیرممکن است و در بسیاری از موارد کاربر مجبور می شود برای استفاده از گوشی خود، از هر دو دست استفاده کند. Omni Swipe با پیاده سازی راهکاری بسیار عالی، کاربر را قادر می سازد تا با یک دست به تمامی قسمت های گوشی خود دسترسی داشته باشد ! برای این کار تنها کافیست از گوشه پایین سمت چپ یا راست، عمل سوایپ را انجام دهید، با این کار Omni Swipe عمل می کند و یک صفحه ی دایره ای شکل و قابل تنظیم را برایتان به نمایش می گذارد که شما می توانید پر استفاده ترین برنامه های خود را به طور دلخواه در آن قرار دهید.

بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه، نرم افزار Omni Swipe همواره در حالت مخفی قرار دارد و شما با عمل سوایپ، می توانید کارکرد آن را به اجرا بگذارید. Omni Swipe که پیش تر با نام Lazy Swipe شناخته میشد، در حدود نیم میلیارد مرتبه از مارکت اندروید دانلود شده و در دسته برترین های کل مارکت اندروید شناخته می شود ! ویژگی های بیشتر این نرم افزار فوق العاده را می توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Omni Swipe – Small and Quick را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Omni Swipe – Small and Quick :

– کارکرد در حالت مخفی و عدم نمایش تا زمان انجام دادن عمل سوایپ از پایین سمت چپ یا راست

– هوشمندی بسیار دقیق و دسته بندی اپلیکیشن های پر استفاده در محیط دایره ای شکل

– نمایش اطلاعیه های جدید در نوار دایره ای شکل بدون نیاز به مراجعه به ناتیفیکیشن

– مصرف بسیار ناچیز از منابع سخت افزاری و عدم کاستن سرعت عملکرد گوشی

– دارا بودن امکان شخصی سازی تولباکس

– دارا بودن پوسته متنوع و بسیار زیاد

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

omni-swipe1 omni-swipe2 omni-swipe3 omni-swipe4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR