دانلود Steganos Password Manager 18.0.2 – نرم افزار مدیریت حرفه ای پسورد

دانلود Steganos Password Manager 18.0.2 - نرم افزار مدیریت حرفه ای پسورد

 

دانلود Steganos Password Manager

| نرم افزار مدیریت حرفه ای پسورد |

 

Steganos Password Manager 18.0.2 نام نرم افزاری جدید با رابط کاربری زیبا و امن است که می تواند تمامی پسوردهای شما را در یک محل با امنیت بسیار بالا نگهداری کند. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که اطلاعات بانکی، رمز عبور حساب های اینترنتی، مشخصات ایمیل و سایر اطلاعات مهم را در آن نگهداری کنید و برای دستیابی به آنان، یک رمز قرار دهید. امروزه کاربران رمز عبورهای مختلفی را از انواع حساب های کاربری به ذهن خود می سپارند. در بسیاری از موارد مشکلی که پیش می آید این است که رمزهای عبور فراموش شده و برای کاربر دردسر ایجاد می کند. در این مطلب از سایت یاس دانلود شما را با نرم افزاری آشنا می کنیم که می توانید با راه اندازی آن، تمامی رمز عبورهای خود را در یک مکان امن نگهداری کنید، به واقع کارکرد این نرم افزار همچون یک گاوصندوق امن است که برای دسترسی به محتویات آن، تنها کافیست یک پسورد قدرتمند را به خاطر بسپارید و بس !

راه اندازی این نرم افزار به ساده ترین شکل ممکن است، شما به محض نصب و اجرای آن، می بایست یک پسورد مستر را برای دسترسی در دفعات بعدی به نرم افزار تعریف کنید، حال می توانید رمز عبورهای خود را در این محیط امن نگهداری نمایید. این رمز عبور می تواند در قالب یک کلید در فلش مموری قرار بگیرد تا برای باز کردن نرم افزار، حتما نیاز به وارد کردن ای نفلش مموری باشد، حتی می توانید برای امنیت بیشتر، از کیبورد مجازی نرم افزار، برای درج رمز عبور ابتدایی استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Steganos Password Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Steganos Password Manager :

– مدیریت قدرتمند رمزهای عبور با امکان تولید پسوردهای بسیار پیچیده

– تعریف یک رمز عبور برای دسترسی به تمامی پسوردها

– امکان تهیه خروجی پسورد در قالب کلید های USB یا امکان وارد کردن رمز عبور با کیبورد مجازی

– امکان تولید پروفایل های مختلف برای رمزهای عبور درج شده

– قابلیت پر کردن سریع فرم ها با یک کلیک

– تأمین امنیت رمزهای عبور با الگوریتم های امنیتی پیشرفته

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR