دانلود Hexlock App Lock & Photo Vault 1.9.80 – قفل کردن اپلیکیشن ها در اندروید

دانلود Hexlock App Lock & Photo Vault 1.9.80 - قفل کردن اپلیکیشن ها در اندروید

 

دانلود Hexlock App Lock & Photo Vault برای اندروید

| نرم افزار قفل کردن اپلیکیشن ها در اندروید |

 

Hexlock App Lock & Photo Vault 1.9.80 نام نرم افزاری به منظور محافظت از حریم خصوصی شما در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. آیا تا به حال به این فکر بوده اید که بتوانید اپلیکیشن های خود را قفل کنید تا هیچ کسی جز شما نتواند به آنان دسترسی داشته باشد؟ تصور کنید که بخواهید تلگرام، اینستاگرام، گالری تصاویر، پیامک ها و یا سایر قسمت های گوشی یا تبلت خود را قفل کنید، نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته ایم به شما این قابلیت را می دهد که از جلوگیری سایر افراد به برنامه ها و قسمت های شخصی گوشی تان جلوگیری کنید، Hexlock App Lock & Photo Vault این کار را با استفاده از رمزهایی قدرتمند برایتان فراهم می سازد.

Hexlock App Lock & Photo Vault به شما این امکان را می دهد که برای دسترسی به اپلیکیشن ها و یا گالری تصاویرتان، رمزهایی قدرتمند را تعریف کنید، همچنین این برنامه ضمن سازگاری کامل با سنسور تشخیص اثر انگشت، امنیتی مثال زدنی را برایتان در محیط اندروید فراهم می کند. به طور کلی این نرم افزار مناسب برای افرادی است که می خواهند برای ورود به قسمت های مختلف دستگاه از جمله ورود به تلگرام، واتس اپ یا …، از پیام های ارسالی و دریافتی خود محافظت کنند تا هیچ کس جز خودشان نتواند به آنان وارد شود. همچنین این برنامه با فراهم سازی یک مکان امن برای تصاویر و ویدیوهای شما، این دسته از اطلاعات را برایتان از گالری مخفی سازی می کند تا بتوانید با ورود به قسمت تعیین شده، خودتان به آن ها دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Hexlock App Lock & Photo Vault را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hexlock App Lock & Photo Vault :

– قفل کردن تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام، SMS ها و … برای جلوگیری از دسترسی افراد به محتویات آنان

– قابلیت مخفی سازی فایل های تصویری و ویدیویی در محلی امن

– امکان جلوگیری از ورود سایر افراد به برنامه ها و بازی ها

– جلوگیری از دسترسی افراد به اپلیکیشن های شبکه اجتماعی شما

– جلوگیری از دسترسی به تنظیمات دستگاه

– تضمین امنیت مثال زدنی بدون قفل کردن کل دستگاه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

hexlock-app-lock-and-photo-vault1 hexlock-app-lock-and-photo-vault2 hexlock-app-lock-and-photo-vault3 hexlock-app-lock-and-photo-vault4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR