دانلود بازی RoverCraft Race Your Space Car 1.22 – رانندگی ماشین فضایی برای اندروید

دانلود بازی RoverCraft Race Your Space Car 1.22 - رانندگی ماشین فضایی برای اندروید

 

دانلود RoverCraft Race Your Space Car برای اندروید

| نرم افزار رانندگی ماشین فضایی برای اندروید |

 

RoverCraft Race Your Space Car 1.22 یک بازی اندرویدی جدید، مخصوص شما طرفداران سری بازی های تپه نوردی و عبور از موانع مسیر است. اما این بار تفاوت های این بازی، جذابیت سری بازی های تپه نوردی را دو چندان می کند. راننده ی شما در این بازی، یک فضانورد است که سوار بر وسیله نقلیه ای عجیب و غریب، می بایست چالش های طراحی شده در این بازی را پشت سر بگذارد. در این بازی شما این توانایی را دارید که وسیله نقلیه خود را طراحی کرده و مأموریت های جذاب و سرگرم کننده ای را در سیاره های دور دست انجام دهید.

در این بازی صدها چالش مختلف و سرگرم کننده برای شما در نظر گرفته شده است که تا ساعت ها شما را با خود سرگرم می کنند. در این بازی در واقع شما سفری پر هیجان به دنیاهای ناشناخته را تجربه می کنید که در سطح سیارات هریک از آنان، مهارت رانندگی شما می بایست منحصر به فرد و بسیار با دقت باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار RoverCraft Race Your Space Car را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RoverCraft Race Your Space Car :

– امکان رانندگی وسایل نقلیه در انواع سیارات و کرات آسمانی از جمله زمین، عطارد، زهره، مریخ، PSO318، شارون، اورانوس، نپتون، Cyber931، پاندورا، ستاره قطبی، Steamcraft، انسلادوس، ستاره دنباله دار

– امکان اضافه کردن آیتم های ارتقا برای وسیله نقلیه فضایی

– امکان ویرایش ماشین فضایی

– محیط گرافیکی خیره کننده از سیارات منظومه شمسی

– دارا بودن امکان انجام بازی آنلاین

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

rovercraft-race-your-space-car1 rovercraft-race-your-space-car2 rovercraft-race-your-space-car3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR