دانلود PhotoViva 3.16 – ساخت نقاشی های هنری از تصاویر

دانلود PhotoViva 3.16 - ساخت نقاشی های هنری از تصاویر

 

دانلود PhotoViva برای اندروید

| نرم افزار ساخت نقاشی های هنری از تصاویر |

 

PhotoViva 3.16 نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند است که به تازگی با قیمت 2 دلار در مارکت اندروید عرضه شده و توجه بسیاری از دوست داران دنیای عکس و ویرایش تصویر را به خود جلب نموده است. تصور کنید که شما با به کارگیری یک نرم افزار، بتوانید تصاویر خود را به جلوه هایی هنری تبدیل کرده و آنان را به زیبایی یک نقاشی از نقاش های معروف جهان تبدیل کنید. به کمک این برنامه شما می توانید هریک از تصاویر خود از قبیل عکس از منظره، گل، حیوانات و ... را به نقاشی تبدیل کرده و با اضافه کردن مجموعه ای از افکت های زیبا، آنان را چشم گیر کنید.

در واقع می توان گفت PhotoViva یک نرم افزار کار با تصاویر است که که در کمترین زمان ممکن، تصاویر شما را به نقاشی هایی هنری تبدیل خواهد نمود. به جرأت می توان گفت این نرم افزار، تمام تخیل شما را در حرفه ی نقاشی به واقعیت تبدیل می کند، در واقع شما هرآنچه را که در ذهن داشته باشید PhotoViva می تواند برایتان پیاده سازی کند. هم اکنون می توانید نرم افزار PhotoViva را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PhotoViva :

– اضافه کردن افکت های خارق العاده ی هنری به تصایور

– دارا بودن مجموعه براش های متنوع

– تبدیل تصاویر به نقاشی های هنری

– امکان خلق آثار هنری جذاب و زیبا

– امکان به اشتراک گذاری مستقیم در شبکه های اجتماعی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

photoviva1 photoviva2 photoviva3 photoviva4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR