دانلود YAATA SMS Premium 1.33.2.16575 – نرم افزار مدیریت پیامک برای اندروید

دانلود YAATA SMS 1.23.11765 - نرم افزار مدیریت پیامک برای اندروید

 

دانلود YAATA SMS برای اندروید

| نرم افزار مدیریت پیامک برای اندروید |

 

YAATA SMS Premium 1.33.2.16575 نرم افزاری جدید به منظور مدیریت پیامک های شما در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. YAATA SMS قلب واقعی اندروید شما را تحت هدف قرار می دهد، به واقع این برنامه حرف های بسیاری برای گفتن دارد که در ادامه به توضیحا آنان خواهیم پرداخت. شما می توانید قسمت های مختلف این اپلیکیشن را برای تغییر شکل و شمایل محیط کار با پیامک های خود شخصی سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید. YAATA SMS نرم افزاری بسیار قدرتمند، سریع و قابل اعتماد برای مدیریت کردن پیامک های شما از انواع SMS/MMS است که با وجود قابلیت های بسیار زیاد، همچنان حجمی کمتر از 3.9 مگابایت دارد ! این اپلیکیشن با دارا بودن یک محیط کاربری مدرن و شیک، هرآنچه که شما برای تجربه محیطی لذت بخش از قسمت پیامک ها نیاز داشته باشید را فراهم می آورد.

همانطور که می دانید، تمامی گوشی های اندرویدی دارای قسمتی پیش فرض با نام Messaging هستند که به کمک آن می توانید به دوستان خود پیامک هایی را ارسال و دریافت کنید. در بسیاری از مواقع این اپلیکیشن پیش فرض، امکانات بسیار محدودی را در اختیار کاربر قرار می دهند، حتی در مواقعی دیده شده که کاربران حتی امکان ارسال و دریافت شکلک های Emoji را هم ندارند ! در این مطلب از سایت یاس دانلود قصد داریم با معرفی نرم افزار قدرتمند YAATA SMS، جایگزینی بسیار حرفه ای را برای مدیریت پیامک های شما معرفی کنیم. هم اکنون می توانید نرم افزار YAATA SMS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار YAATA SMS :

– ساپورت کامل مالتی مدیا از جمله ارسال و دریافت Pictures, Videos, Audio, VCards, GIFs

– دارا بودن امکان گزارش تحویل برای SMS/MMS

– امکان ساخت گروه های مکالمه

– امکان تأخیر در ارسال

– قابلیت زمان بندی ارسال پیامک

– تبدیل SMS به MMS

– امکان تهیه آرشیو از پیامک ها

– پشتیبانی از قابلیت لیست سیاه

– امکان هدایت خودکار پیامک ها

– امکان پساخ دهی خودکار به پیامک ها

– قابلیت Copy/Paste متون

– دارا بودن پوسته های متعدد برای زیبا سازی

– سازگاری با شکلک های Emoji

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

yaata-sms1 yaata-sms2 yaata-sms3 yaata-sms4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR