دانلود Adobe Photoshop Fix 1.0.499 – نرم افزار ویرایش و اصلاح تصاویر برای اندروید

دانلود Adobe Photoshop Fix 1.0.466 - نرم افزار ویرایش و اصلاح تصاویر برای اندروید

 

دانلود Adobe Photoshop Fix برای اندروید

| نرم افزار ویرایش و اصلاح تصاویر برای اندروید |

 

Adobe Photoshop Fix 1.0.499 نام نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند از سوی کمپانی ادوبی می باشد که به تازگی در مارکت اندروید برای اصلاح و ویرایش تصاویر عرضه شده است. همانطور که می دانید، فتوشاپ به عنوان انقلابی در صنعت گرافیک و ویرایش تصاویر شناخته می شود، کمپانی ادوبی با عرضه اولین نسخه و سپس به روز رسانی های مداوم این نرم افزار، تغییر و تحولی بزرگ را در ویرایش و دستکاری تصاویر در اختیار هنرمندان، نقاش ها و عکاسان قرار داد. با وجود توسعه فوق العاده پیشرفته ی نسخه ی ویندوز و مک نرم افزار فتوشاپ، همواره شاهد پشتیبانی ضعیف این کمپانی از سیستم عامل های همچون اندروید و iOS بوده ایم. اما این بار ادوبی فتوشاپ فیکس، با قدم گذاشتن در دنیای اندروید و iOS، قدرت نمایی تازه ای را برایتان در نظر گرفته است.

بدون شک Adobe Photoshop Fix را می توان قدرتمندترین نرم افزار در زمینه ویرایش، ترمیم و رتوش تصاویر در دنیای اندروید به شمار آورد، اگر شما در یک تصویر دلخواه، میخواهید که رتوش یا اصلاحی را اعمال کنید به کمک ادوبی فتوشاپ فیکس به راحتی می توانید این عمل را با حرکت انگشتان خود انجام بدهید. امکان دستکاری و ویرایش عناصر تشکیل دهنده ی تصویر با ابزارهایی پیشرفته، به شما این امکان را می دهند که تغییرات را درست همانند آنچه در ذهن شکل می دهید اعمال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Adobe Photoshop Fix را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. همچنین برای دانلود فتوشاپ می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Adobe Photoshop Fix :

– قابلیت اصلاح و دستکاری تصاویر جهت تغییر دادن شکل و شمایل آنان به جلوه هایی بی نظیر

– امکان تغییر در استایل صورت، بزرگ تر کردن لبخند، کوچک کردن گونه ها و ویرایش نقاط دیگر صورت با سهولت بسیار

– امکان کشش، چرخش و جا به جایی عناصر تشکیل دهنده تصاویر

– رفع عیوب تصاویر با اصلاح ایرادات آن

– امکان رتوش تصاویر و از بین بردن جوش، لک و زخم

– امکان کوچک کردن بینی و تغییر فرم دادن آن

– امکان تغییر در نور، کنتراست، کیفیت و اعمال افکت های زیبا به تصاویر

– امکان شفاف و مات کردن قسمتی از تصاویر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

adobe-photoshop-fix1 adobe-photoshop-fix2 adobe-photoshop-fix3 adobe-photoshop-fix4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR