دانلود EZ Package Disabler (Samsung) Patched 2.5.2 – غیرفعال کردن نرم افزارهای سیستمی گوشی های سامسونگ

دانلود EZ Package Disabler (Samsung) Patched 2.5.2 - غیرفعال کردن نرم افزارهای سیستمی گوشی های سامسونگ

 

دانلود EZ Package Disabler (Samsung) Patched برای اندروید

| غیرفعال کردن نرم افزارهای سیستمی گوشی های سامسونگ |

 

EZ Package Disabler (Samsung) Patched 2.5.2 نام نرم افزاری جدید و بسیار کاربردی مخصوص کاربران گوشی های هوشمند اندروید است که به آنان این قابلیت را می دهد که بتوانند پکیج ها و یا نرم افزارهای سیستمی که به صورت پیش فرض در دستگاهشان نصب شده را بدو نیناز به روت کردن، غیر فعال کنند. این بدان معناست که آن دسته از اپلیکیشن های پیش فرض که از ابتدا بر روی گوشی شما نصب شده اند را اکنون می توانید غیرفعال کنید و از اجرا شدن و یا به روز رسانی خودکار آنان جلوگیری کنید. این عمل تا پیش از این، تنها بر روی گوشی های روت شده امکان پذیر بود، اما EZ Package Disabler (Samsung) این بار حتی به روت شدن هم نیازی ندارد !

همانطور که می دانید، نرم افزارهای سیستمی به آن دسته از اپلیکیشن هایی گفته می شود که از ابتدا بر روی گوشی نصب شده و امکان حذف یا انتقال آنان وجود ندارد. در بسیاری از موارد این دسته از نرم افزارهای سیستمی که همراه با روشن شدن گوشی اجرا می شوند، موجب کاهش طول عمری باطری می گردند. اما نرم افزاری که برای شما تدارک دیده ایم می تواند به انتخاب خودتان و با طی کردن 2 یا 3 قدم ساده، پکیج ها و یا نرم افزارهای مورد نظرتان را غیرفعال کند. هم اکنون می توانید نرم افزار EZ Package Disabler (Samsung) Patched را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EZ Package Disabler (Samsung) Patched :

– قابلیت غیرفعال سازی کارکرد نرم افزارهای سیستمی

– بهینه سازی مصرف باطری گوشی یا تبلت های سامسونگ

– عدم نیاز به روت بودن دستگاه

– جلوگیری از جاسوسی نرم افزارهای پیشفرض

– نمایش توضیحات مربوط به هر نرم افزار

– مشاهده وضعیت مصرف فضای رم توسط هر پکیج

– دارا بودن ویدجت های کاربردی و زیبا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ez-package-disabler1 ez-package-disabler2 ez-package-disabler3 ez-package-disabler4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1.74 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR