دانلود بازی Pocket Rally 1.4.0 – مسابقات رالی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Pocket Rally 1.3.4 - مسابقات رالی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Pocket Rally برای اندروید

| بازی مسابقات رالی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Pocket Rally 1.4.0 نام یک بازی اندرویدی جدید، مخصوص طرفداران مسابقات محبوب رالی است. محیط گرافیکی خیره کننده، کنترل های مبتنی بر قوانینی فیزیکی و امکان تجربه لذت و هیجان وصف ناپذیر رقابت های رالی در هر جا و مکان از جمله ویژگی هایی هستند که در همان ابتدای کار شما را به خود جذب می کنند. در بازی Pocket Rally مجموعه ای از اتومبیل های مخصوص رالی طراحی شده اند که هریک از آنان دارای ویژگی های مثبت و منفی مخصوص به خود هستند، همچنین امکان رانندگی و تجربه رقابت های رالی در مکان های متنوع از جمله جاده های کوهستانی، صاحلی و شهرستان های متروکه و … در این بازی محیا شده است.

سیستم کنترلی هریک از مدل های خودروهای رالی منحصر به فرد است و رانندگی با آنان در جاده های آسفالته، ماسه، چمن و یخ چالش های مخصوص به خود را به همراه خواهد داشت. شما می توانید در طول یک مسابقه، تا 4 عدد از حریفان را به بازی دعوت کنید و از تجربه پر تنش رقابت های رالی لذت ببرید.  هم اکنون می توانید بازی Pocket Rally را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Pocket Rally :

– دارا بودن تعداد 8 اتومبیل افسانه ای در دنیای رالی

– امکان رانندگی در 8 جاده مختلف

– امکان کسب تجربه رانندگی در جاده هایی گوناگون از جمله آسفالت، ماسه، چمن و حتی مسیرهای برفی

– تعداد 65 مرحله مختلف در حالت تک نفره

 

تصاویری از محیط بازی :

 

pocket-rally1 pocket-rally2 pocket-rally3 pocket-rally4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR