دانلود Windows 7 Lock Screen Changer 1.7 – تغییر ظاهر لاک اسکرین ویندوز 7

دانلود Windows 7 Lock Screen Changer 1.7 - تغییر ظاهر لاک اسکرین ویندوز 7

 

دانلود Windows 7 Lock Screen Changer

| نرم افزار تغییر ظاهر لاک اسکرین ویندوز 7 |

 

Windows 7 Lock Screen Changer 1.7 نام نرم افزاری جدید و کم حجم، به منظور تغییر ظاهر صفحه لاک اسکرین در ویندوز 7 است. همانطور که می دانید، بسیاری از قسمت های سیستم عامل ویندوز 7 قابل تغییر است، از جمله این موارد می توان به دسکتاپ، تسک بار و شخصی سازی آیکون ها و شرتکات های آن اشاره کرد. اما صفحه لاک اسکرین که پیش از ورود به ویندوز نمایش داده می شود، به طور پیش فرض قابل تغییر نیست. در صورتی که شما نیز دوست دارید که این قسمت را نیز مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید ما برایتان نرم افزاری را مخصوص به همین کار تدارک دیده ایم.

این برنامه به شما این امکان را می دهد که تصویر JPG مورد نظر خود را وارد محیط نرم افزار کرده و پس از آنکه محیط لاک اسکرین را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دادید، آن را بر روی صفحه لاک اسکرین اعمال کنید. بنابراین در صورتی که شما نیز دوست دارید صفحه آبی رنگ و پیش فرض ورود به ویندوز 7 را با تصویری دلخواه تغییر دهید، پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Windows 7 Lock Screen Changer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Windows 7 Lock Screen Changer :

– امکان تنظیم تصویر دلخواه برای لاک اسکرین ویندوز 7 و ویندوز 8

– امکان پیش نمایش تغییرات قبل از اعمال کردن لاک اسکرین جدید

– عدم نیاز به ری استارت برای تغییرات و لاک کردن مستقیم سیستم عامل با Ctrl+Alt+Del

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR