دانلود Focus Magic 4.02a + Portable – افزایش وضوح و حل مشکل محو شدگی تصاویر

دانلود Focus Magic 4.02a + Portable - افزایش وضوح و حل مشکل محو شدگی تصاویر

 

دانلود Focus Magic

| نرم افزار افزایش وضوح و حل مشکل محو شدگی تصاویر |

 

Focus Magic 4.02a + Portable نام نرم افزاری حرفه ای و کم حجم، به منظور از بین بردن افکت “Blur” در دنیای عکاسی و تصاویر دیجیتالی است. این نرم افزار قادر است 2 حالت مختلف از محو شدگی را از تصاویر حذف کند. در حالت اول، قسمتی از تصویر که فوکوس نشده محو می شود، در حالت دوم لرزش دست در حین ثبت تصویر موجب محو شدگی می شود. Focus Magic قادر است با بهره گیری از الگوریتم هایی پیشرفته، قسمت های محو شده در تصاویر را اصلاح کرده و وضوح آنان را افزایش دهد و همانند حالت عادی تغییر دهد.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که تصاویری را به ثبت رسانده باشید که به دلایل مختلفی، قسمتی از آنان Blur شده باشد. یکی از دلایل رایج وقوع این اتفاق این است که عکاس یا ثبت کننده ی تصویر، تصویری را با لرزش دست ثبت کرده باشد. در چنین حالتی قسمتی از تصویر از دست می رود و با محو شدگی آزار دهنده ای تهیه می شود. نرم افزار Focus Magic قادر است این مشکلات را برطرف ساخته و تصویر را همانند حالت اورجینال تعمیر کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Focus Magic را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Focus Magic :

– سازگاری با فتوشاپ و استفاده از پلاگین مخصوص آن در محیط فتوشاپ

– سادگی در استفاده

– بازیابی قسمت از دست رفته تصاویر و افزایش وضوح آنان

– پشتیبانی از محو شدگی های لرزش دست و یا قسمت های غیر فوکوس در تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR