دانلود Swift To-Do List 11.401 + Portable – مدیریت و برنامه ریزی امور شخصی

دانلود Swift To-Do List 11.003 + Portable - مدیریت و برنامه ریزی امور شخصی

 

دانلود Swift To-Do List

| نرم افزار مدیریت و برنامه ریزی امور شخصی |

 

Swift To-Do List 11.401 + Portable نرم افزاری مفید و قدرتمند، در زمینه ابزارهای مدیریت امور شخصی و برنامه ریزی فعالیت های روزانه، هفتگی و ماهانه ی شماست. به کمک این نرم افزار حرفه ای، شما قادر خواهید بود تمامی فعالیت ها، کارها، یادآورها، یادداشت ها و کارهای خود را به طور منظم سازماندهی کرده و همه ی آن ها را در زمان مخصوصشان انجام دهید. آیا شما نیز از دسته افراد فراموش کار هستید؟ آیا دوست دارید تا با استفاده از یک نرم افزار مخصوص، به تمامی فعالیت ها و امور خود نظم بخشیده و آنان را در زمان های درست انجام دهید؟ پس ما را در معرفی تکمیلی این نرم افزار همراهی کنید. در این جا شما با بهترین نرم افزار مدیریت و زمان بندی امور شخصی طرف هستید، دیگر هیچ استرس و فراموشی در کار نخواهد بود ! پروژه های خود را در زمان های درست پیش ببرید و کسب و کار ایده آلی را مدیریت کنید.

جدیدترین نسخه از این نرم افزار، ضمن پشتیبانی کامل از فضای ابری رایگان Swift.me، به کاربران این امکان را می دهد که امور و فعالیت های روزانه شان را در فضای ابری نگهداری کرده و در هر زمان به آنان دسترسی سریع داشته باشند. به واقع شما می توانید در تعداد نامحدودی از کامپیوترها، به امور شخصی و فعالیت هایتان دسترسی داشته و لیست کارهای خود را در یک زمان با همه ی کامپیوترها همزمان سازی کنید. سیستم فضای ابری این نرم افزار به گونه ای است که کلیه امور و فعالیت های شما، در سیستم ابری نگهداری شده و شما می توانید به آنان در تمامی سیستم عامل ها از جمله ویندوز، اندروید و iOS دسترسی داشته و فعالیت های خود را به طور کاملا سازماندهی شده انجام دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Swift To-Do List را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Swift To-Do List :

– پشتیبانی کامل از سیستم ابری و قابلیت استفاده از نرم افزار در ویندوز، اندروید و iOS

– سازگاری کامل با کارکرد در فضای وب از طریق وب سایت Swift.me

– امکان بک آپ گیری از امور و فعالیت ها در فضای ابری

– امکان مدیریت کامل کارها و یادداشت ها

– امکان اضافه کردن سریع و آسان امور و کارها از طریق فایل های CSV/TSV/TXT و سرویس های Outlook, Lotus Notes, Excel, Task Coach, Task Merlin, VIP Organizer

– دارا بودن امکان یادآوری کارها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56/33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR