دانلود FonePaw Mobile Transfer 1.9.0 – انتقال داده ها بین گوشی های موبایل

دانلود FonePaw Mobile Transfer 1.6.0 - انتقال داده ها بین گوشی ها موبایل

 

دانلود FonePaw Mobile Transfer

| نرم افزار انتقال داده ها بین گوشی های موبایل |

 

FonePaw Mobile Transfer 1.9.0 نرم افزاری جدید و کاربردی، به منظور انتقال اطلاعات در میان دو گوشی موبایل با برندها و یا حتی سیستم عامل کاملا متفاوت از هم است ! انتقال دادن اطلاعات از یک گوشی موبایل به یک گوشی دیگر، تاکنون در این اندازه ساده نبوده است ! تنها کافیست FonePaw Mobile Transfer را نصب و اجرا کنید، حال با متصل کردن گوشی های مبدآ و مقصد با کابل USB، با کلیک کردن گزینه Start Transfer، فرآیند انتقال داده ها از گوشی قدیمی به گوشی جدیدتان آغاز خواهد شد. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید داده های خود را از یک گوشی قدیمی، به یک دستگاه جدید منتقل کنید؟ این کار معمولا کاری زمان بر و گاه ریسکی است، اما به کمک نرم افزاری که برای شما تدارک دیده ایم، شما به سادگی می توانید داده های خود را از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل کنید.

FonePaw Mobile Transfer به طور کامل با جدیدترین نسخه از آیتونز، اندروید، iOS و دستگاه های جدید اندرویدی و iOS پشتیبانی دارد و شما به آسانی می توانید از یک گوشی به گوشی دیگر مهاجرت کنید. مهم نیست که دستگاه مبدأ و مقصد شما، دارای سیستم عامل اندروید باشد یا iOS، در هر صورت این نرم افزار آماده است که اطلاعات مورد نظرتان را به آسانی از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار FonePaw Mobile Transfer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار FonePaw Mobile Transfer :

– سازگاری کامل با نسخه جدید آیتونز، iOS 10، آیفون ها و جدیدترین گوشی های اندروید

– امکان انتقال اطلاعات در میان دستگاه های اندرویدی، اندروید به آیفون و برعکس

– امکان انتقال آسان و سریع شماره تلفن ها

– سازگاری با انتقال پیامک ها، تصاویر، موزیک ها، ویدیوها و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR