دانلود Echo Notification Lockscreen 0.9.95 Premium – نمایش اعلان های اندروید در لاک اسکرین

دانلود Echo Notification Lockscreen 0.9.95 Premium - نمایش اعلان های اندروید در لاک اسکرین

 

دانلود Echo Notification Lockscreen برای اندروید

| نمایش اعلان های اندروید در لاک اسکرین |

 

Echo Notification Lockscreen 0.9.95 Premium نام یک نرم افزار جدید و بسیار قدرتمند، جهت تغییر ظاهر لاک اسکرین و زیباسازی ناتیفیکیشن های گوشی و تبلت های اندرویدی شماست. این نرم افزار با تعداد 5 میلیون مرتبه دانلود، موفق به کسب امتیاز 4.2 در مارکت اندروید شده و در ادامه به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن ها از سوی کمپانی گوگل انتخاب گردید. شما با استفاده از Echo Notification Lockscreen ، می توانید ناتیفیکیشن ها را به لاک اسکرین گوشی و تبلت خود بیاورید. توسط نرم افزار Echo Notification Lockscreen، شما می توانید یک اعلان را به طور کامل در لاک اسکرین خود ببینید، این بدان معناست که دیگر حتی خبری از خلاصه آن نیست، از این رو هیچ گاه دیگر یک اطلاعیه مهم را از دست نخواهید داد.

طراحی فوق العاده زیبای این نرم افزار، محیط گرافیکی بسیار زیبایی را در لاک اسکرین دستگاه شما به نمایش می گذارد. این نرم افزار، قادر است کنترلرهای بسیار زیبایی را در لاک اسکرین به نمایش بگذارد تا موزیک های خود را به سادگی کنترل کنید. گروه بندی اتوماتیک این نرم افزار، قادر است اعلان های مربوط به اپلیکیشن های شبکه اجتماعی، یادآورها و … را به صورت مجزا از هم گروه بندی نماید. از سایر امکانات این لاک اسکرین جذاب، می توان به پترن ختصاصی این نرم افزار برای محافظت از دترسی افراد دیگر به گوشی شما اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Echo Notification Lockscreen را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Echo Notification Lockscreen :

– نمایش کامل اعلان ها بدون خلاصه سازی آنان

– طراحی فوق العاده زیبای لاک اسکرین

– دارا بودن کنترلرهای زیبا برای موزیک

– گروه بندی خودکار ناتیفیکیشن ها از هر دسته از اپلیکیشن های شما

– امکان Snooze کردن اعلان ها برای یادآوری آنان در زمانی دیگر

– قابلیت شخصی سازی و انعطاف پذیری زیاد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

echo-notification-lockscreen1 echo-notification-lockscreen2 echo-notification-lockscreen3 echo-notification-lockscreen4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR