دانلود بازی Stickninja Smash 1.1.1 – نینجاهای استیکمن برای اندروید

دانلود بازی Stickninja Smash 1.1.1 - نینجاهای استیکمن برای اندروید

 

دانلود بازی Stickninja Smash برای اندروید

| بازی نینجاهای استیکمن برای اندروید |

 

Stickninja Smash 1.1.1 شما را به مرحله ای جدید از نبردهای نینجایی دعوت می کند. با گذشت چند سال از معروف و محبوب شدن استیکمن ها و شرکت این کاراکترهای دوست داشتنی در عناوینی همچون بازی های فوتبالی، والیبال و یا حتی بسکتبال، رفته رفته پای آنان به بازی های اکشن و خشن نیز باز شد. اکنون استیکمن ها به اوج درگیری ها قدم گذاشته و در قالب نینجاهایی شجاع، با همدیگر درگیری های جالبی را به تصویر می کشند. مهارت های برق آسا و جذاب نینجا را با کاراکترهای جالب استیکمن به تصویر بکشانید و به نبرد با سایر استیکمن ها بپردازید.

در این بازی، دشمنان شما نیز همین استیکمن ها هستند، اما با لباس ها و ظاهرهایی مختلف ! به عنوان مثال برخی از آن ها حتی زامبی هستند و یا در قالب دزدهای دریایی به شما حمله ور می شوند. شما بازی خود را از یک باشگاه رزمی شروع می کنید که شمشیر مقدس نینجا در وسط آن قرار دارد، از این رو باید برای جلوگیری از دست یافتن حریفان به شمشیر، با مهارت های نینجا به نبرد با آنان برخیزید. هم اکنون می توانید بازی Stickninja Smash را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

stickninja-smash1 stickninja-smash2 stickninja-smash3 stickninja-smash4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR