دانلود بازی Truck Racer 1.1 – شبیه سازی رانندگی کامیون برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Truck Racer 1.0 - شبیه سازی رانندگی کامیون برای اندروید

 

دانلود بازی Truck Racer برای اندروید

| بازی شبیه سازی رانندگی کامیون برای اندروید |

 

Truck Racer 1.1 نام یکی از جدیدترین بازی های رانندگی کامیون، در جاده هایی بی انتها است. هنوز هم هستند افرادی که عاشق کامیون های سنگین باشند؛ اگر شما نیز از دسته این افراد هستید، می توانیم این مژده را بدهیم که با یکی از بهترین شبیه سازهای رانندگی کامیون طرف هستید. اولین نسخه از بازی رانندگی کامیون که به تازگی در مارکت اندروید عرضه شده، موفق به کسب امتیاز 4.4 از سوی گیمرها شده و بازخوردهای نسبتاً مناسبی را از سوی آنان دریافت نموده است.

در بازی Truck Racer ، شما با مسیری پر ترافیک و یک محیط قابل مشاهده ی وسیع طرف هستید که از داخل کابین راننده به تصویر کشیده می شود. گویی که خودتان پشت فرمان نشسته و در حال هدایت کامیون شخصی تان هستید ! برای کنترل حرکت چپ و راست کامیون، کافی است که گوشی یا تبلت خود را به طرفیت کج کنید، از مهم ترین ویژگی این بازی می توان به تجربه رانندگی با انواع کامیون های قابل خریداری اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Truck Racer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Truck Racer :

– یادگیری آسان رانندگی

– محیط مفهومی 3 بعدی با گرافیک بسیار عالی

– حالت بازی بی نهایت

– دارا بودن مکان های مختلف برای رانندگی و کامیون های متنوع

– شبیه سازی کنترل کامیون همانند واقعیت

 

تصاویری از محیط بازی :

 

truck-racer1 truck-racer2 truck-racer3 truck-racer4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR