دانلود بازی Gear.Club 1.24.0 – رقابت های اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Gear.Club 1.6.1 - رقابت های اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Gear.Club برای اندروید

| بازی رقابت های اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا |

 

Gear.Club 1.24.0 یکی از جدیدترین عناوین از سری بازی های اتومبیل رانی در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که لذت و هیجان بسیار بالایی را به پلیر القا می کند. جهانی معتبر از انواع اتومبیل های روز دنیا را در بازی Gear.Club مشاهده کنید ! تجربه رانندگی در یک شبیه سازی بسیار نزدیک به واقعیت ، شبیه سازی دقیق سیستم موتوری انواع اتومبیل ها همراه با افکت های صوتی جذاب و پر هیجان ، شبیه سازی دقیق سیستم انتقال قدرت ، تعلیق ، آیرودینامیک و … از جمله مهم ترین نکات چشم گیر در مورد این بازی هستند. امکان انجام مسابقات به صورت آنلاین ، رقابت با دوستان ، مسابقاتی بی نهایت و شرکت در رویدادهای اتومبیل رانی هفتگی نیز از نقاط قوت این بازی به حساب می آیند.

بازی Gear.Club ، دامنه گسترده ای از انواع اتومبیل ها را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد. بازیکنان می توانید ضمن جمع آوری امتیازهای بیشتر، اقدام به خرید و ارتقای اتومبیل های خود کنند. شما می توانید اقدام به جمع آوری انواع اتومبیل های رویاییی در گاراژ خود کنید، همچنین قابلیت شخصی سازی قسمت های داخلی و خارجی خودروها با کیفیت HD و مسابقه در انواع مسیرهای عجیب و غریب نیز در این بازی از قسمت های پر طرفدار آن محسوب می شوند. هم اکنون می توانید بازی Gear.Club را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Gear.Club :

– رانندگی با امکان تجربه لذت واقعی کنترل انواع اتومبیل های شیک و مدرن، با شبیه سازی دقیق سیستم های موتوری، تعلیق، آیرودینامیک و …

– کاوش در مکان های عجیب و غریب و مسابقاتی لذت بخش

– امکان انجام بازی چند نفره و آنلاین و شرکت در رویدادها

– امکان ساخت و شخصی سازی انواع اتومبیل ها از نمای داخلی و خارجی با کیفیت HD

– امکان جمع آوری کلکسیون فوق العاده از خودروها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

gear-club1 gear-club2 gear-club3 gear-club4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 32 + 1070 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR