دانلود موبوطب – مرجع طب سنتی و گیاهان دارویی برای اندروید

دانلود موبوطب - مرجع طب سنتی و گیاهان دارویی برای اندروید

 

دانلود موبوطب برای اندروید

| مرجع طب سنتی و گیاهان دارویی برای اندروید |

 

موبوطب نسخه 0.1.3 نام نرم افزاری جدید و فارسی ، به منظور دسترسی به مرجعی کامل از آموزش های طب سنتی و گیاهان دارویی ، در گوشی یا تبلت اندرویدی شماست. با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی ها ، بد نیست همواره یک مرجع دارویی از گیاهان را به منظور راهکارهای طب سنتی ، در گوشی اندرویدی خود نصب داشته باشید. طب سنتی و استفاده از داروهای گیاهی ، در بسیاری از موارد دارای تأثیر بسیاری بیشتری نسبت به داروهای شیمیایی است. بسیاری از افراد و حتی پزشکان ، استفاده از طب سنتی و گیاهی را به راهکارهای شیمیایی ترجیح می دهند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود نیز ، اپلیکیشن جدیدی را در همین زمینه برایتان در نظر گرفته ایم. موبوطب ، مرجعی کامل از اطلاعات انواع گیاهان ، نام علمی آنان ، تصویری از گیاه ، ویژگی ها ، موارد مصرف و موانع منع مصرف را در اختیار شما قرار می دهد. موبوطب مجموعه ای از گیاهان دارویی را با شیوه های مختلف مصرف از قبیل : دمنوش ، جوشانده، خشک، تازه، روغن های خوراکی، غیر خوراکی و … را در اختیارتان قرار می دهد تا همواره از اطلاعات مفید آن بهرمند شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار موبوطب را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار موبوطب :

– نمایش اطلاعات دقیق از هر گیاه

– نمایش تصویر گیاه

– آموزش شیوه های مصرف

– اطلاعات دقیق از موانع منع مصرف

– کارکرد آنلاین و به روز

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

moboteb1 moboteb2 moboteb3 moboteb4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR