دانلود Easy Touch 1.1 – میانبر لمسی آیفون برای اندروید

دانلود Easy Touch 1.1 - میانبر لمسی آیفون برای اندروید

 

دانلود Easy Touch برای اندروید

| نرم افزار میانبر لمسی آیفون برای اندروید |

 

Easy Touch 1.1 نام یک شبیه ساز ساده و در عین حال مفید ، مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. کاربران آیفون همواره از خرابی و یا شکستن دکمه هوم دستگاه های خود گله مند بوده اند. دکمه هوم ، در سیستم عامل iOS وظیفه بازگشت به منوی اصلی را بر عهده دارد ، تا همین چند سال گذشته ، تنها راه برای بازگشت به منوی صفحه قبل در محیط iOS ، استفاده از دکمه سخت افزاری Home بود. این امر موجب شد دکمه هوم بسیاری از کاربران بعد از مدتی به سختی عمل کند و یا در برخی موارد از کار بیوفتد. با توجه به ظرافت بسیار بالای این دکمه ، شرکت اپل به منظور حل این مشکل ، دکمه ای مجازی را با نام Assistive Touch قرار داد. با فعال سازی این کلید ، یک دکمه نیمه شفاف بر روی صفحه دستگاه های اپل ظاهر می شود تا کاربران با لمس آن بتوانند به گزینه های مفیدی از جمله بازگشت به منوی صفحه قبل دسترسی داشته باشند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نرم افزاری را برای شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی آماده کرده ایم که همین قابلیت را این بار در سیستم عامل اندروید برای شما فراهم می کند. این نرم افزار در واقع یک شبیه ساز حرفه ای همچون کلید میانبر آیفون است که این قابلیت را در صفحه اندروید فراهم می کند. با لمس این دکمه ، شما می توانید به کلیدهایی لمسی برای دسترسی به هوم اسکرین ، مراجعه به اپلیکیشن هایی نظیر all, SMS, Clock, YouTube, Setting, Flashlight, Games ، قفل کردن صفحه ، سالنت کردن ، فعال یا غیرفعال سازی چرخش خودکار صفحه و … دسترسی سریع داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Easy Touch را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Easy Touch :

– شبیه ساز حرفه ای Assistive Touch برای اندروید

– قابلیت تغییر رنگ و شخصی سازی ظاهر دکمه

– دارا بودن دکمه مخصوص برای بازگشت به منوی قبلی یا هوم اسکرین

– دسترسی سریع به اس ام اس ها ، تماس ها ، شماره تلفن ها ، برنماه ها و بازی ها

– قفل کردن صفحه نمایش

– تنظیم شدت نور

– سایلنت کردن سریع

– فعال و غیرفعال کردن چرخش خودکار صفحه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

easy-touch1 easy-touch2 easy-touch3 easy-touch4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR